frallorna

Direktlänk till inlägg 13 juli 2011

Igår-idag, smycken blommor hundar...

Av Lena - 13 juli 2011 10:57

  

Så spännande när en Porslinsblomma slår ut, denna doftade gott i jämförelse med en annan jag har som doftar kattpiss    

Min söta Jordgubbe som jag beställt av Snosse! ååå va jag gillar den!    

Märta har fått lite inflamation i ena örat, det svarta denna gång, så hon har varit lite stillsam & trött, men med lite medecin så är hon piggare igen idag!  

Åkte till hamnen igår, lagomt när ovädret drog in över vår stad... så tur att vi har en husbil där alla kan sitta inne i värmen & mysa!  

..& inte var Märta sjukare än att hon suktade efter smulorna    

                    ..eller trånade efter nötterna    

              Några sköna promenader...                              ....& några siestor!  

 

  

 

Nu ska vi återigen dit & kolla in båtlivet! brossan ska kanske lägga i sin idag, & Hajen, på kortet, kanske? får komma av trailern, om han svällt klart vill säga  

 

Tänkte sova kvar i Husbilen vid hamnen i natt, men så hade jag glömt linsdosan hemma  så vi fick åka hem.

Men nu bär det som sagt dit igen, i KYLA hua så kallt det är ute! så idag blir det nog några -in & värma sej vändor- kan jag tro?...

 

                           Kram & fin onsdag på er!  

 
 
Piedra

Piedra

13 juli 2011 13:39

Vilka underbara hundbilder! Jag blir alltid lika glad när jag tittar in på din blogg och ser dina fina bilder. ☺ Kul att du lade in en bild på smycket jag gjorde också. Och vilken mysig husbil ni har! Kram!

http://piedra.bloggplatsen.se

Lena

13 juli 2011 23:03

Va glad jag blir!! :)) & klart jag vill visa "min" fin fina jordgubbe!! :))
Ja husbiln den älskar vi! sååå mysig ;)
Kram på dej!♥

 
Sam

Sam

14 juli 2011 05:15

thanks for the post guys..Feel confident and smart when you wear trendy fashion jewelry. Make sure you stay in informed about the latest happening and new launches in the fashion jewelry world.

http://www.smycken.dk

Lena

15 juli 2011 00:27

Hmm..?? dej känner jag inte! & inte kan jag Engelska heller!

 
pezze

pezze

14 juli 2011 18:44

hihihi.. märta e allt söt... :)

http://humbybumbysknasigavarld.bloggagratis.se

Lena

15 juli 2011 00:19

Ja attans va go hon är! vår lilla "pärla"♥
Kram på dej!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards