frallorna

Direktlänk till inlägg 6 juli 2011

Vilken härlig dag! :))

Av Lena - 6 juli 2011 22:10

  

       -Hej på dej Blogg kompis! -vill du ha en puss??    

          -Det blev ett "gubb" fika bord  ...   

                 ...& ett "Dam! fika bord!     

 

   

 

  Min mamma hade bakat & bakat! kakor, bullar & tårta     Tack för dom "goa" leksakerna! som tyvärr Prinsessan masakerade     

 

  Detta älskar Märta! uppmärksamhet från alla håll!!     Malte Palte, han vill pussas han! -fast här tror jag han undrar om det finns någon "mjölk" i öronen?

Lilla tuttungen tycker det är så mysigt att snutta på öron, här hittade han ett gott ett!!  

 

Så fantastisk dag med min blogg kompis "Kicksson" från London, med man & vänner!! hemma hos mina föräldrar!

Sol fick vi åxå, så det blev till att sitta på altanen  

 

Fick bl.a en så fin present, den ska jag visa er sedan, för den ska få "bo" i Husbilen!  vovvarna fick leksaker & godis till oss alla! -Tusen Tack!!  

-Mina föräldrar är lika nöjda! fin fina presenter där åxå  

 

Sedan iväg & kollade till Karin!!   

                             & hon flöt!!!!     

 

   

 

  

& i morrn kan vi köra över henne från viken till hamnen & bryggan där hon ska ligga i Y-bommarna resten av sommaren!

 

Härlig dag!  & i morrn väntar mer fika! då blir det kalas för min systerson!  

Men innan vi åker dit, ska jag få mer Järn! & fixa lite med karin som sagt  

 

                            Kram & sov så gott!!   

 
 
Ingen bild

Fralla ägare

6 juli 2011 23:38

Hej! Vilken trevlig blogg! Vi letar koppel och halsband till vår fralla. Tipsa gärna. Kram

Lena

7 juli 2011 10:33

Tack! :))
Inte alldelens enkelt att hitta halsband, selar & täcken som passar en fralla! har inga direkta tipps, jag kollar & provar lite här & där, & på utställningar runt om, särskilt dom stora Nat. & internat. där brukar utbudet vara stort & bra! Lycka till! & Lycka till med er Fralla! :)))
Kram!♥

 
Ingen bild

Kikkan & Co

7 juli 2011 09:52

Himmel & pannkaka va' me' göttis vi var "tvugna" att smaka igtår eftermiddag!!!! Fortfarande mätt som en plätt. Nu blir det bl.a Leksands brödfabrik & våfflor i Tällberg idag. Kram kram igen. ♥♥♥ Kikkan & resten av gänget ♥♥♥

Lena

7 juli 2011 10:29

Ja "hålla igen" få vi göra till hösten! ha ha.. ;)
Ha en toppendag i vårt fina Dalarna! ät gott & kör försiktigt!♥
Kram på er!♥

 
Buttons

Buttons

7 juli 2011 12:24

Jäklar så avis vi är..............kommer och våldgästar i September..............blötpussar

http://floridatjej.bloggplatsen.se

Lena

7 juli 2011 23:13

Ja gör de vet ja!!! va kul!!!! :)))))
Kram på er!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards