frallorna

Direktlänk till inlägg 25 januari 2011

Hej!!!

Av Lena - 25 januari 2011 16:00

  

                                           Dom finaste! 

 

Arbetet klart, fixat en mega stor Blomkåls grateng, som jag trodde skulle bli smaskig värre... blev inte så... smakade mer som vattvälling  

 

Nåja... tänkte gå en långpromenad med alla 3! bidde inte så heller! -7 & med isande nordliga vindar, gör att det käns mer som -27...  

 

Får bli en mer lagom vända när gubben kommer, & Malte får stanna inne i stugvärmen!

 

Malte ja! förundras varje vaken tid, över hur totalt underbar han är  

 

Ikväll sover vi på golvsängen, myyyys  

-dom ligger så tätt tätt intill en, så man lixom ligger i ett "skruvstäd" av kärlek  & ska man vända sej? ja då får man minnsan ta i!  

 

Halv åtta & Handboll! spännande!

 

                                          Kram på er!!   

 

 

 
 
Buttons 0 Floridatjej

Buttons 0 Floridatjej

25 januari 2011 23:37

Jag blir alldeles svag av alla vackra bilder.............snyggingar med sötnos...........och underbara kittys.......kan jag få byta bort min fräskärring ? Please...
blötpussar

http://floridatjej.bloggplatsen.se

Lena

26 januari 2011 17:07

Ha ha... lilla söta fröken Fräs! skärp dej nu!
-för annars hamnar du på ett plan som åker låååångt bort, där det är så kallt så man fryser fast när man går ut... ;)
Kramiz på er!♥

 
pezze

pezze

26 januari 2011 07:06

:)
jag själv har en rätt så stora katt som oftast sover i mitt säng vid fotändan o ibland e det två st sover där, så jag får bara en liten plats för mina fötter medan de tar nästan över 120 cm breda sängen o täcket snor de oxå ;) *L*

men erkänner attjag kan blir lite irriterad då de tar så stor plats o e oxå ibland rädd att jag ska sparka till dom... för har haft en o annan (dock ej så ofta tack o lov) levande drömmar som överförs te verkligheten.. lyckades ju sparka rakt in under blomsterbrädan en gång för någon år sedan o drömde att det gjorde ont så jag vaknade o såg.. oj drömde lite väl för intesivt hihi...
hmm nu babblar jag visst för mkt!!!
men ha en skön dag!!!

http://humbybumbysknasigavarld.bloggagratis.se

Lena

26 januari 2011 17:04

Katter kan åxå vara tunga he he ;) & ur mysiga sängvärmare!♥
Spelar ingen roll hur bred sängen är, vår är 180, men jag ligger på sådär 30 cm! fniss...
& flyttar man sej lite för att det är för trångt, ja då flyttar dom ju bara efter! hi hi..
Kram på dej!♥

 
marina

marina

26 januari 2011 07:26

Känner igen det där med skruvstäd. Katten på vänster sida om huvudet. Elsa vid benen och Vera mellan oss. Men nu har ju Vera kommit på hur man hoppar ner från sängen :O så de får inte sova i sängen för tillfället. Rädd att hon ska skada sig ju, för still vill hon ju inte vara. :)

http://www.marinapralina.bloggplatsen.se

Lena

26 januari 2011 17:00

Både Petrus & Märta låg stilla i sängen ända sedan dom var små, men med Malte vågar jag inte ens prova! ha ha ;) får fortsätta med golvsängen ett tag till, för hu hemska tanke om dom skulle ramla ur som sagt...
Busiga Vera! håll dej i skinnet!fniss..♥
Kram!♥

 
Kattis & Nemo & lilla Wilma

Kattis & Nemo & lilla Wilma

26 januari 2011 17:35

Vad mysigt att sova tillsammans! Wilma o Nemo sover med mig också varje natt. Wilma på kudden och Nemo längs min ena sida. Tycker det är jätte gosigt att ha dem i sängen. Du har såååå fina hundar! Ha det gott! Visst känner du Kerstin med cocker/cavlier gossen (min Wilma är av samma sort)?

http://www.nemo.bloggagratis.se

Lena

31 januari 2011 21:39

Ja visst känner jag Kerstin! :)
Håller med som sagt, hundar i sängen är livet! hi hi.. ;)
Tror cocker/cavaier är en lyckad kombination!♥ känner en till trevlig prick åxå! + Kertsins Kasper, söt som socker :) men det är mycket päls att vårda he he.. ;)
Kram & välkomen tillbaks!♥

 
AliciaKechmiri

AliciaKechmiri

26 januari 2011 22:35

du är kissie vah? xd

http://aliciastylingtheworld.bloggplatsen.se

Lena

28 januari 2011 13:00

Hmmm? Lena är jag! fniss.. ;)
Kram!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards