frallorna

Direktlänk till inlägg 6 maj 2010

I dag...

Av Lena - 6 maj 2010 17:09

  

      Bidde en promenad till en skogsdunge...  

         ...där dom fick nosa & mysa lite!    

& så provad jag självutlösaren på kameran!  

Gick sådär, vi kom på hörnet (efterjusterat) & skärpan kom nog på någon gran bakom!  ...

 

Nåja, efter dagens lilla jobb, har det blivit 2 15 minuters promenader, & 2 10:or med husse på förmiddagen  

 

& nu väntar väl det "sedvanliga" med tv & så! innan det blir en till 10:a lite senare..

 

                                         Kram & fin kväll!  

 

 

 
 
Ingen bild

Kerstin.

6 maj 2010 19:14

Kom precis in med vovvarna från en vända uppi skogen, inga ormar i dag.Allt väl med Petrus????
Har du varit till Falun igen eller???? Märta hon får verkligen delikatessmat, men Pertus fick ju också smaka.I kväll blir det å se på Landgång sen är det Natti, Natti. Kerstin.

 
Ingen bild

Pane

6 maj 2010 20:02

Halloj!
Jag har haft en kanon dag och haft min lille fyrbenta vän :) och han har skaffat sig en flickvän hi hi!! så roligt att se dem.

Vart ju jättefina bilder :)
Ha en fin fin kväll och massa kramar och tack för att du ger mig styrka :)

 
Lena

Lena

6 maj 2010 20:04

Kerstin!
Allt bra med Petrus, tror jag, fast man vet ju inte hur det går däinuti..
På måndag eftermiddag ska han in till Sjukgymnasten igen! & i morrn åker vi in till City Gross i falun & köper mer Ren färs! så nu blir det Frikadell bak hela helgen! ha ha ha ha...
Förstår att ni vill se Landgång, en gammal sjöman ;) följde den serien när den gick förut! super bra! men ikväll ska jag följa Kungahuset tror jag ;)
Kram på er! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Malpedal

6 maj 2010 20:49

Hej på er!
Härligt att se att ni har det bra! Kramar från Småland!

 
Kicki

Kicki

6 maj 2010 21:19

Vilken GULLIG trio i härliga skogsdungen......ha det så gott...
Kram

http://www.frallanlotta.blogspot.com

 
Lena

Lena

6 maj 2010 21:43

Fina Pane :)!
Alltid kul att se dom fyrfotade leka & ha kul! flickvän? hoppas han har åldern inne bara he he ;)
Kvällskram! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

6 maj 2010 21:44

Kicki!
Ha ha ha... ja jag tror visst grå troll var där ;) *asg*
Kram kram! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

6 maj 2010 22:09

MalPedal!
Japp! vi myser på här hemma! ;)
Kram på dej! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

BigM

7 maj 2010 10:58

Just nu är vi hundvakt åt 28 år och den vovven njuter av att vara i skogen och tita på fåglar. Hon verkligen betraktar dem. Kan sitta länge och bara titta. Blandras men vaktel i :) Ha en skön fredag! KraMen

 
Lena

Lena

7 maj 2010 11:05

BigM!
Vad lustigt! var nyss in till dej he he..
Vaktel! då förstår jag att han gillar fåglar he he..
Kram du åxå och fin helg! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

optimist

7 maj 2010 11:11

Härliga bilder. Bra gjort att ta en sådan fin bild av er alla tre, med självutlösaren. Att hinna plocka upp hundarna och ställa er i position. Häftigt. Gömmer du medvetet lite av ansiktet? 'ler* Ha det bra och kram från mig.

 
Kaisa

Kaisa

7 maj 2010 11:20

Jag har inte ens lärt mig hur jag får självutlösande, hm - vissa saker förblir outforskade. :)

Fredag kramar / Kaisa*

http://blogg.expressen.se/fimpanu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards