frallorna

Direktlänk till inlägg 3 maj 2010

Kväll..

Av Lena - 3 maj 2010 22:08

  

                                         Kramisar!  

 

Promenad nr 2 genom byn, blev sprallig!

Hundar, ungar med cyklar, barnvagns promenader osv. gisses vad Petrus huvud fick jobba för högtryck!  phuuu...

 

På kvällen tog Märta & jag en ensam prommis, regnet i luften, & helt underbara dofter av vår...

 

..medans Petrus & "pappa" myste på madrassen  

 

Nu väntar sängen strax, märkligt trött redan! är det de tunga vädret tro?

 

                      Kram mina fina & sov så gott!  

 
 
Geddfish

Geddfish

3 maj 2010 22:47

Hej lena! I morrn får du kika in, då har jag pastorala bilder... vilken underbar utflykt vi gjorde! Gonattkramen till er alla, Geddan

http://blogg.expressen.se/geddfish6

 
Ingen bild

Pane

3 maj 2010 23:01

Gokväll!!

Jag tror vädret påverkar oss mer än vi tror. Vintern har vart lång och våren trögstartad...så tröttheten är verkligen här för många.

Hoppas du får sussa gött och jag har verkligen haft det jobbigt nu....men känslosam som man är "suck" men fegheten att försöka förneka är det värsta...men livet går ju vidare...Natti natti och tack för kramarna :) Kramisar / Pane

 
Kaisa

Kaisa

4 maj 2010 09:37

Godmorgon, är du inte vaken ännu?
Hoho - hi hi hi, skojar bara, forstätt sov du :)

Kram / Kaisa

http://blogg.expressen.se/fimpanu

 
Snosse

Snosse

4 maj 2010 10:09

Jag tror att det är våren som gör en så trött. Alla jag känner verkar vara mer eller mindre däckade just nu. Kram, kram

http://blogg.expressen.se/snossefilosoferar

 
Geddfish

Geddfish

4 maj 2010 10:36

Hej igen! Nu MÅSTE du bara kika in till mig i Edens lustgård, fniss.... Kram

http://blogg.expressen.se/geddfish6

 
Wille

Wille

4 maj 2010 10:48

Det där ser ju mysigt ut.
Visst är det härligt med vår i luften och allrahelst känns det efter ett lätt vårregn. Vet du jag har gosat med kattungar. De var så mjuka och gosiga !

http://willebus.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

4 maj 2010 11:02

Geddan!
Jodå! nu har jag kollat av Edens Lustgård! *ler* så vacker så!!!
Kram & fin tisdag! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

4 maj 2010 11:04

Pane!
Ja hopp så det gungade till för dej! men snart ska du se att "havet" blir spegelblankt igen! ;)
Kram på dej denna tisdag! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

4 maj 2010 11:05

Kaisa!
Jo tänk att jag var de!! ha ha ha...
Var ute med doggsen då, på en 15 minuters vända! :)
Kram kram! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

4 maj 2010 11:06

Snosse!
Brukar inte känna mej vårtrött, men nu är jag det ändå! eller så är det "latmasken" som är på gång! fniss..
Kram på dej! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

4 maj 2010 11:08

Wille!
Gosa med kattungar skulle jag åxå gilla! men vi har inga nu, men stora snälla missar får jag gosa med varje dag! ;)
Kram & fin dag kompis! /Petrus

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

optimist

4 maj 2010 11:11

Härligt det ser ut, skönt och mysigt på samma gång. Du har så fina bilder på dina voffsingar. (Även mannen) Nu är det strax utgång för mig med, ska träffa några väninnor. Kram och må bra.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards