frallorna

Direktlänk till inlägg 27 mars 2010

Gokväll..

Av Lena - 27 mars 2010 20:26

  

                                            Sötnos!    

                           Sötnosar x2!    

                                      Sötnosar x3! 

 

Släckt några lampor! katter & hundar undrar varför de är så mörkt? fniss...

 

Kollar Körslaget, tv:n stänger jag inte av!

 

Tradig dag, med regn regn regn... & vägarna ute är rena lervällingar! suck...

 

Nu fortsätter vi med soffmys! ses i morrn!   

 
 
Ingen bild

Kaisa

27 mars 2010 23:04

Hi hi hi, jag fuskade lite jag med, alla lampor släckte jag men teven den fick va på :)))
Dom flesta grannar hade tänt....

Berömmde din soffa i tidigare inlägg men du kanske inte går tillbaka, eller så går du vidare, ha ha ha ha....:)

Godnattkramar / Kaisa*

 
Lena

Lena

27 mars 2010 23:15

kaisa!
Jag brukar titta tillbaks några inlägg, men det har vart så mycket, så jag har tyvärr missat ditt!
Ja soffan är en såndär drömm som man bara somnar i! fniss, så skön & mjuk, ååå vad jag älskar den! & jag som hade STOR! separations ångest över att behöva skiljas från den andra efter 19 år! *skratt* vi har en 2sits kvar från den! modelerade ihop det som var helt! :-) käns skönt! fniss..
Så dimmigt här, men jag såg att en granne hade ett tänt ljus i sitt fönster! Jag släckte dock! ;-)i en timme.
Kram och sussa gott! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Wille

Wille

28 mars 2010 01:26

Hej kompisarna ! NU är jag hemmasedan ett par timmar tillbaka, och så trött efter ett kul kalas. Kikar in en stund till er imorgon också. Suss gott !
Vi släckte ljuset en stund också, men husse snubblade då han skulle leta fram ett ljus så det blev inte så värst länge.

http://willebus.bloggagratis.se

 
paloma

paloma

28 mars 2010 13:05

Halloj i stugan! Oh vilka underbara bilder! Den på petrus och katta är ju enormt söt! Jo vi slckte med! Alla lampor men tvn fick dock vara på! Skumt slut var det på körslaget! Nu skall jag ner och handla lite, lillan är med mormor och köper nya jeans!Mulet här i dag men plus grader i allafall, pussa vovvarna och kissen från oss!KRAM TILL MATTE!

http://www.metrobloggen.se/skvallerpressen

 
Ingen bild

floridatjej

28 mars 2010 13:37

Hejsan Lena,
Kanonfina bilder som vanligt. Tråkigt att höra om Märtas äventyr, men förhoppningsvis blir det bättre och med bra samarbete med vetrinärer ska det nog ordna sig. Buttons är också allergisk och har det mycket jobbigt just nu eftersom pollen är på gång. Han kliar och kliar, och jag tycker så ini nordens synd om honom och har presis sprutat i honom lite allergimedecin,som inte är receptbelagd och ges till barn. Den gör honom lite trött, men det är bättre än klådan, och det är rådet jag fått från min vet. Tyvärr så kommer Buttons från en valpfabrik och hade fruktnasvärda hudproblem som valp och jag fick rådet att byta honom till en annan ?? Han hade bott hos mig i 3 mån. innan problemet upptäcktes, och jag skulle ge tillbaka honom ???? tokskallar.
Buttons hade alltså inte fått något immunförsvar av föräldrarna, och jag fick lämna in honom på behandling varje vecka , stackarn. Han slipper det nu, men äter allergimat, och har bara problem vissa årstider. Jag blir så förtvivlad då han kliar sig och jag känner mig så hjälplös, så jag föstår hur du känner dig, men var så säker på att det kommer att fixa sig.
Jag var till en helt underbar veterinär i YtterMalung då jag var hemma sist, eftersom jag behövde ett pass till Buttons...............skickar lite sol och värme så er snö smälter snart.............soliga kramar.

 
Lena

Lena

28 mars 2010 22:22

Wille!
Kram Wille! vi hörs! ;-) /Petrus!

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

28 mars 2010 22:25

paloma!
Kramar till er åxå!
Sov så gott och fin måndag på er! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

28 mars 2010 22:31

floridatjej!
Kul att du tittade förbi! Saknar din blogg!!!...
Här i Sverige vaxinerar man hundarna! gör man inte det i USA? sedan försvinner kanske inte allt, utan viss medecin måste kanske åxå tas..
Ja jag bävar för om det är "Pollen allergi" hemska öde, vi som bor på landet, kan bara önska att så inte blir fallet..
jag mins att du skrev till mej om Buttons tragiska liv, innan han hamnade hos dej!
Vilken "TURLOTT" han drog som hamnade hos er!...
& självklart kan man ju inte ångra ett barn!!!
Gösses vilka täcken Nakkik vidsade som du gjort! :-)) några hade jag sett sedan förr, andra inte, super läckra!!
Tar taxamt emot lite sol & värme ;-)
Kram kram och fin dag over there!! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 23 mars 18:08

       I lördags var Sam här på övernattning, & gösses så med snö vi fick förra helgen! men den smälte hyfsat fort, inte allt men mycket . Malte verkligen dyrkar  Sam ❤️ & Sam älskar honom ❤️          Ungen ...

Av Lena - Torsdag 14 mars 18:36

      Igår var en blå dag med gult i hi hi 😉 Malte & jag tog en promenad medans husse uträttade ärenden inne i stan, snö har vi lite kvar av & mer ska vi få, ja såklart har inte allt kommit ner ännu, lite för tidigt för att tro & hoppas...

Av Lena - Söndag 10 mars 14:49

         I onsdags hade vi fantastiskt väder, med blå himmel men tyvärr ingen sommarvärme😉         Torsdag & lille bebis Frodo kom förbi, men hallå, huuuur ljuvlig 🥰 ...          ... & på kvällen hade vi bjud...

Av Lena - Lördag 2 mars 17:07

      Malte i förrgår & väntan på Sam ☺️       Så kom han igår tidigt på morronen, & somnade om en stund ❤️ Malte blir sååå glad när han är här, gulligt 😊      Idag har absolut hela dagen vart ...

Av Lena - Torsdag 29 feb 14:35

            En kurainnedag, regn & blåst, vi gick, eller skulle ut, Malte & jag men han ville snabbt in igen    Nyttofrukost, sedan har jag gjort fröbröd, en ljuvlig veg röra 😋 Västerbotte chips till älsklingens kex & ost, vi...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards