frallorna

Direktlänk till inlägg 13 mars 2010

Morrn morrn!

Av Lena - 13 mars 2010 10:48

  

                                           

      Hej hopp! upp på snö toppen först!  

 

Vaknade efter en mysig morgon till strålande 

                                    

 

Ska äta frukost nu, lite smask från igår!  

 

Blir en "gott & blandat" dag! 

 

-Hoppas solen skiner hos er åxå!   

 

                                          Kram kram!   

 
 
Wille

Wille

13 mars 2010 12:07

Hejsan kompisar !
Matte tycker detsamma, mina öron är lite dingliga ! Men hon gillar dem alla gånger. För hon kan inte låta bli att gosa med mig en stund eller leka med mig när jag tittar sådär sockersött med "stora" öron på henne. En vet hur matte ska övertalas tror jag.
Ser att solen skiner hos er idag också. Här med och jag ser fram emot en längre promenix frampå dagen kanske, bara jag får lite fart på husse. Han är liksom lite seg i starten såhär på lördagarna. Hoppas ni får en härlig dag och passa på att busa massor i snön nu ! Det måste jag göra i alla fall, för det ser ut som om den håller på att försvinna snart. Redan nu har den minskat och blivit för hård att rulla i på många ställen. Nu får jag leta efter "bra snörullningsplatser". Inte alltid så enkelt.

http://willebus.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

13 mars 2010 12:12

Wille!
Ja våran matte tyckte dina öron var riktiga "gobitar"
-föresten hela du åxå! fniss..
Japp! solen är här! så vi myser på!
Kram kompis! /Märta & Petrus

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Pane

13 mars 2010 16:08

Goddagens ja det är strålande sol och kika precis ut nu och ser att det har börjat snöa :( nä inge mer snö nu suck!! Less på detta väder. Har det lite kämpigt med värken när det bara slår om hela tiden.

Hoppas du får en underbar lördag och få gotta dig ordentlig och bara mysa och ska bli intressant med festivalen och se hur detta slutar :)

Kramisar till er alla / Pane

 
Lena

Lena

13 mars 2010 17:06

Pane!
Va?? snöar det hos dej!? hua.. nu när våren är på väg så vill VI inte ha bakslag!... ;-/ särskilt inte för er vädre känsliga...
Kram och hoppas du har de bra ändå!
Andreas Jonsson & Jessikas låtar är dom bästa tycker jag! ;-)
Kram kram! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards