frallorna

Direktlänk till inlägg 20 november 2009

Eftermiddag...

Av Lena - 20 november 2009 16:36

  

                       Petrus bild från dagenKyss

 

Kära syster yster med familj, kommer på efter släntar kals i kväll! Skrattande 

Dom skulle äta före, så då får de bli ett kak/bullfat, läsk/kaffe, Chips, popcorn, glass & cholkadsås och godis Flört!!

rena "hälsotemat" Skrattande fniss... men de är ju fredag och

kalas så??? ha ha ha trallala ♫♪♫♪

 

-&!! inte att förglömma Idol ikväll! mitt favvo på fredags kvällar! mmmm va mysigt! Calle håll dej kvar bara!

-jag hjälper dej! Flört ha ha ha...

 

                    ♥Kram så ses vi senare! Flört

 
 
Snosse

Snosse

20 november 2009 19:35

Ha det så trevligt framför Idol! Själv ska jag bänka mig framför min favorit Skavlan. Kram

http://blogg.expressen.se/snossefilosoferar

 
Ingen bild

Leonora

20 november 2009 20:23

Hej vännen!
Nu e det Idol som gäller. Ska titta på det på dvd'n med fördröjning, så slipper man reklamen;-)
Varit på hundfik idag med Rottisen. trevligt!
Kramar

 
paloma

paloma

20 november 2009 20:49

oh, gud vad bra han är! Men Mariette var helt enormt bra!!!! gud tårarna rann på mig! Men älskilngen Calle måste vara kvar! Hoppas Reza åker! UNDERBARA bilder på petrus här efter denna bild! gud så söt! KRAM

http://www.metrobloggen.se/skvallerpressen

 
Ingen bild

Lena

21 november 2009 00:12

Snosse!
Gillar åxå Skavlan, mänga spännande gäster som jag alltid missar :-/
Nattkramen! /Lena

 
Ingen bild

Lena

21 november 2009 00:14

Leonora!
Ur trist med reklam på Idol! men ibland är de bra så man får en "kisspaus" åxå ;-)
Å vad jag skulle vilja ha ett hund fik i vår stad! Jag skulle garanterat vara stamkund nr:1!!! hi hi...
Nattsudds kramen! /Lena

 
Ingen bild

Lena

21 november 2009 00:15

paloma!
Skönt! nu vet vi att båda är med en vecka till! ;-)
Kram och sov så gott! /Lena

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 11 maj 18:47

       Igår & tidigt ute, en ljuvlig promenad & lagom morronvärme             I morse & samma skön tidiga morronvärme 👌           Idag har annars bestått av ved & klyva än mer ved 😣 sonen målar det avflagnade ...

Av Lena - Torsdag 9 maj 15:02

   Så kom då veden hem igår i regnet , förr tyckte jag det var ok, ja tillockmed kul ibland, men de va då de... nu tycker jag det är fruktansvärt tråkigt 😫 kärestans däremot tycker det är meditativt & så rogivande... väldigt olika tycke &#...

Av Lena - Tisdag 7 maj 19:19

       I söndags morron 08.30 gick jag iväg, finaste granne Eva stod på verandan & hängde på 🥰 blev 4,5 km & prat & prat 😃                  Igår gick jag iväg själv, tog en vända på 2+ 6 km, kylslaget & perfekt...

Av Lena - Lördag 4 maj 08:25

          Så hamnade vi i Leksand i tisdags, promenader & Malte avsvalningar i Siljan 👏        Onsdag morron innan dom andra 2 vaknade gick jag iväg till Siljans konditori för att inhandla färskt bröd till älsklingens frukost, ...

Av Lena - Söndag 28 april 15:24

            Malte & jag powevalkar dagligen i motionsspåret i Romme, ser aldrig en själ, rogivande, men inte på latsidan, för vi backtränar nått enormt 😯 speciellt för Maltes skull, ibland sjunker han lite med bakdelen om han står läng...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards