frallorna

Direktlänk till inlägg 13 november 2009

Fredag kväll...

Av Lena - 13 november 2009 21:49

  

                                  Mysig kväll...♥♥♥...  

                                     & avslappnad! Flört...

 

Kollat Idol, håller stenhårt på Calle!! SkrattandeFlört

Gubben har åkt på nattskift, så när tv:n är slut om en stund, blir de att sitta här och sno runt lite Flört sedan sängen med vovve värme mmmmm...Kyss -mysigt!

 

                                ♥Kram kram!!♥

 
 
Kaisa

Kaisa

13 november 2009 22:21

Ja Calle är suverän. De är alla suveräna och de sjunger alla bättre än mig, hi hi hi,,,

Godnatt krameluttar / Kaisa.

http://blogg.expressen.se/fimpanu

 
Ingen bild

Lena

13 november 2009 22:25

Kaisa!
De vete sjutton om någon är bättre än mej i alla fall!!!
-Nä jag bara skoja ha ha ha... Jo dom flesta är bra, och nu börjar de igen! ses!
Kram och fin kväll! /Lena

 
Gudrun H

Gudrun H

13 november 2009 22:25

ÅÅÅÅva mjukt och skönt!!

http://web.telia.com/~u96702345

 
Ingen bild

Lena

13 november 2009 23:36

Gudrun!
Ja oj vad dom gillar sina skinn! ;-) älskar att riktigt mysa ner i dom! *ler*
Kram på er i väntans tider... /Lena

 
Ingen bild

nakkik

14 november 2009 00:14

Vilekn dag det har varit här, började dagen med att göra en bulldeg, medan den jäste bakade jag pepparkakor. Gjorde sedan bullarna och när de jäste blev det en körsbärs sockerkaka. Bakade sedan en chokald/apelsin kladdkaka & en Lemon Drizzle kaka. SEDAN på eftermiddagen hann jag kvilta ihop ett lapptäcke jag har på beställning. Kvilt klubb var det i kväll och nu ska jag kika runt lite på bloggeriet. Sen ska jag packa ihop mina prylar som ska med i morgon till en kvilt show jag deltager i... ska bli kul... Ha en bra kommande week-end. Många kramar till Er alla... P.S Som vanligt blir jag så himla glad av att se på Dina vovvebilder D.S
P.S.Nr 2. Det jag bakde i dag ska med till showen i morgon & söndag.. Alla deltagare ska tydligen baka & ta med sig något till "fiket" där D.S och natti natti z z z zz ♥.

 
Ingen bild

Kerstin.

14 november 2009 07:50

Gomorron.
Kolla mejlen igen. Får höras på telefon i dag
Kerstin.

 
Ingen bild

Lena

14 november 2009 10:39

nakkik!
Åååå va läckert! massa gotter hi hi -den där Körsbärs kakan skulle jag allt bra gärna vilja smaka lite på
Kvilt show!? vilken grej!! :-) har alldrig hört talasom, men skulle gärna varit där om jag kunnat! ;-)
Kul att Märta & Petrus kan "piffa" upp din dag lite!♥♥☺
Kramen från ett snöigt Dalarna!! /Lena

 
Ingen bild

Lena

14 november 2009 10:43

Kerstin!
ÅÅÅÅÅÅ va glad jag blev ända in i hjärteroten för ♥FRIDAS♥ mäster resultat!!!!!! DAGENS ROS på Strömsholm är verkligen inte fy skam!! ☺ men så har hon ju en "matte" som kämpat åxå! ♥ icke att förglömma!!...
Kramen på er!! vi hörs angående morgonens foto! /Lena

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards