frallorna

Alla inlägg den 2 december 2023

Av Lena - 2 december 2023 20:42

   

 

Igår tog vi en promenad i Rommes centrala omnejder, spännande & yster Malte trots lite kylslaget 😊

    

 

Idag har älsklingen skruvat & reparerat grannens bil & nöjd så med det 👍 medans jag...

 

   

 

...jag bakat bröd till mina bevingade ❤️ extra fett osv här är alla välkomna ❤️ skator, kajor & igår kom en kråka åXå, & alla småfåglar ❤️ & såklart om kvällen & natten kommer Rådjuren ❤️ dom behöver all hjälp nu, då vi har runt minus 15 grader& snö ...

 

 

        

 

Ja så har jag även tagit in köks tallen, farmors gamla piprensar tomtar hänger på rad & fåglarna jag fått av älskade systern min sitter fint 🥰 & allt möjligt av olika kulor & så, här är ingen ensidigt vit tall eller enbart en sorts kulor, nej här är tallen fortfarande som den var när jag var barn, fast då gran, & som när sönerna var små, gamla vackra minnen egentillverkade saker som gjorts i skolan osv ❤️

 

   


Hunnit med att bada har vi åXå nu på kvällskvisten...

 


 

 ... & Ungen är inne efter att vart ute flera timmar i kylan, men nu myser han i stugvärme mätt i magen på kökssoffan där vi sover han & jag ❤️ då inte Malte gillar honom...

 

I morrn fortsätter lite mer julpysslande, det blir så fint 😊

 

Första Advent i morron, redan... plötsligt har allt gått så fort... 

 

     Nåja, en dag i taget -Carpe Diem- ❤️

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards