frallorna

Alla inlägg den 8 augusti 2022

Av Lena - 8 augusti 2022 19:21


Promenad...



... utsikt i mina nya solglasögon, mystikt? jag säger bara bruuuunt glas!! kommer bo i dessa hädanefter, nog för att jag jag vet hur det är att ha solbrillor trots att jag inte kan ha då jag har ganska så mycket synfel, men nu när jag fick dessa slipade i min styrka,så otroligt läckert & vilsamt det blir med brunt glas, jag är på riktigt nockad, hade dom hela dagen igår & bara njööööt... kommer bo i dom under den soliga tiden som ska komma  visst är det märkligt att i en kikare kan jag se helt glasklart, lixom det blev i genom dom när jag tog kort? bad gubben prova dom för att se ljuset, han sa -en herregud du är ju blind! jo jag vet, ser inget ändå blev det klart kort genom glasen märkligt  Nog om skryt & sladderprat




Hallon, har så mycket men plockar inte så mycket, fryst in lite bara, ska väl bli lite mer, & fåglarna äter dom inte heller, eller jo dom där svarta & bruna som springer på backen, dom hoppar upp & tar dom, gulligt   Skettrostar & Kåltrastar mest 


Hundstallet, Katthem & veterinärer beklagar att folk som efter pandemin tröttnat & inte längre är hemma & varken kan eller vill ta hand om sina 4 benta, katter & hundar längre, veterinärer som inte vill avliva friska unga hundar & katter & har ökat kraftigt... ja vad säger man?? -i mina ögon är dom RENA IDIOTER & vidriga människor! finns INGEN ursäkt absolut INGEN! må dom ruttna i helvetet, vuxna människor som som gör på detta vis, fy fan skräder inte mina ord   


                   Önskar er en fin kväll  





Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards