frallorna

Alla inlägg den 24 mars 2017

Av Lena - 24 mars 2017 18:58




In på rummet & fram till fönstret!!  såååå spännande att titta på allt som rör sej utanför, dessa landet vovvar som sällan ser annat än fåglar & skogar 



Ett fåååår!! full speed fram & en skiträdd Malte!!  ...



... vågade sej inte ens fram & hälsa   sååå mycket med folk ute då vid 16 tiden, cyklister i massor här i Uppsala & 2 benta, innan vi kom av autostrada gång & cyckelvägen & in i parken strax bredvid hotellet, särskit Malte snurrade med huvudet för att se ALLT omkring oss  



Jag satt i fönstersmygen & åt medhavd sallad...



... med ett efterföljande glas vitt, inte bara M & M som gillar folkmyllret

utanför  



Nu har vi kopplat upp oss både gubben & jag, han spelar lite skön musik & kollar av lite annat, jag bloggar för er som kikar in & för mej så jag kommer ihåg detta för alltid  ...



... medans Märta & Malte myser i sängen, tuggar på sina ben & gnussar med varandra   lagt på ett medhavt påslakan, så dom vita lakanen inte blir lortiga av tassarna på en gång  



Lats dance & massa tv väntar, & läsa lite, om jag får tid  



                  Varm kram från oss   

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards