frallorna

Direktlänk till inlägg 4 april 2017

En vanlig tisdag...

Av Lena - 4 april 2017 18:58


Ajabaja Malte Palte!!!   jag gick ut i garaget en snabbis, glömde ställa in stolarna under bordet, men bordet är alltid skjutet mot soffan, allt för att denna "man" annars hoppar upp på bordet!! så kul tycker han, bästa utsikt ju!! men inte bra för rygg & ben  

Han satt kvar när jag kom in i köket, så jag kunde lyfta ner honom med min friska arm  



Det har blåst så huset knakat under dagen.

När gubben kom hem så åkte vi iväg & köpte en madrass på Jysk till husbilen, handlade lite på Coopen & så en vända i Romme, men det var när det blåste så vi höll på att blåsa bort bokstavligt talat! så den blev inte så lång, & i alla fall mina öron var som is när vi gav upp, phuuuu  Vinden mojnade strax efter att vi kom hem.


Fallskärmshopparna som jag zoomade in i söndags kl 09.00 landade vid Romme Alpins sista öppna dag för sesången, en dag som avslutades med olika "jippon"   



Nu det sedvanliga, tv häng  


                          Kram på er!!    

 
 
wiolettan

wiolettan

5 april 2017 17:24

Sicken liten luring. Men jag förstår honom. Bra utsikt, kan se vad som händer och kanske när matte kommer tillbaka. Det blev ju en härlig bild.
Tänker så mycket på din arm och läste lite bakåt, om senaste besöket hos sjukvården, bl.a Jobbigt för dig, men det tar tydligen tid att läka. Du som är så i farten, hur klarar du allt?
Var rädd om dig.
Varm kram!

http://wiolettan.bloggplatsen.se

Lena

5 april 2017 18:21

Ha ha ha ja visst blev det en fin bild! trots en nyfiken prick *skratt*

Ja det är drygt med att inte kunna använda armen som jag är van, & vovvarna kommer i kläm, jag kan ju inte gå ut med båda 2 samtidigt & inte köra bil så vi kan ta oss till andra marker, våra fina åkrar osv. men jag får försöka se framåt så gott det går :o

Tack & varm kram till dej *hjärta*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 23 mars 18:08

       I lördags var Sam här på övernattning, & gösses så med snö vi fick förra helgen! men den smälte hyfsat fort, inte allt men mycket . Malte verkligen dyrkar  Sam ❤️ & Sam älskar honom ❤️          Ungen ...

Av Lena - Torsdag 14 mars 18:36

      Igår var en blå dag med gult i hi hi 😉 Malte & jag tog en promenad medans husse uträttade ärenden inne i stan, snö har vi lite kvar av & mer ska vi få, ja såklart har inte allt kommit ner ännu, lite för tidigt för att tro & hoppas...

Av Lena - Söndag 10 mars 14:49

         I onsdags hade vi fantastiskt väder, med blå himmel men tyvärr ingen sommarvärme😉         Torsdag & lille bebis Frodo kom förbi, men hallå, huuuur ljuvlig 🥰 ...          ... & på kvällen hade vi bjud...

Av Lena - Lördag 2 mars 17:07

      Malte i förrgår & väntan på Sam ☺️       Så kom han igår tidigt på morronen, & somnade om en stund ❤️ Malte blir sååå glad när han är här, gulligt 😊      Idag har absolut hela dagen vart ...

Av Lena - Torsdag 29 feb 14:35

            En kurainnedag, regn & blåst, vi gick, eller skulle ut, Malte & jag men han ville snabbt in igen    Nyttofrukost, sedan har jag gjort fröbröd, en ljuvlig veg röra 😋 Västerbotte chips till älsklingens kex & ost, vi...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards