frallorna

Alla inlägg den 29 augusti 2015

Av Lena - 29 augusti 2015 17:26

 

Blev några sköna timmar på sjön, kuskade till en ö där min bror & kusin med fruar höll till

 

Malte skulle inte få bada då hans tassar är lite röda, men plums! så var han i, kul tyckte han  nåja, gjort är gjort.

 

Fina fina Prinsessan njöt av värmen & solen  

 

Kuskade hemåt, & nu strax ska vi iväg på Salut, Fyrverkeri konsert som är så fin, innan äter vi & sedan traskas det iväg till älvslänten, men inte Märta, Malte & jag, vi går hem till mina föräldrar, då Malte inte gillar smällare så värts  


             Kram mina fina som kikar in  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards