frallorna

Alla inlägg den 22 juni 2015

Av Lena - 22 juni 2015 22:21


Ja jag satt & skrev föregående inlägg vid hamnen medans gubbarna meckade med båtmotorn & vi -Märta Malte & jag- satt bilen, det smattrade på biltaket en stund. Men så blev det uppehåll, vi hörde åsk muller på avstånd & himlen var mörk, sådär lagomt spännande, tyvärr blev det inte mer.



2 familjer fraktade sina båtar på lastbil till Smedjebacken för en semester på Strömsholms kanal & kanske ut i Stockholms skärgård? så mysigt i vilket fall som helst, att bara åka iväg & vara *hjärta*



På kvällen kom min fina älskade syster med man förbi en snabbis, fick 2 uber galet snygga grytlappar hon virkat!!! *hjärta* tror jag ska ha båda i husbilen, & sååååååå härliga färger:))))) 

-Tack älskade älskade syster yster Agneta *hjärta*


Klockasn är slagen & John Blund kallar, är så mega trött mest hela tiden, fått en läkartid på torsdag.


                       Kram mina fina som kikar in *hjärta*

Av Lena - 22 juni 2015 16:14


Åkte till Proppellerservice på förmiddan, har beställt en ny propeller & så.


   


På middan åkte vi till hamnen, gubben & min bror har hjälpts åt med nått båt meck, Malte, Märta & jag tog en promenad i omgivningarna, spännande ;)



Ja är det sommar & sommarlov så är det, oavsett om vattnet är kallt & molnen hänger tunga, inte bryr sej barn i det inte hu hu ;)


Nu efter att vi vart här i en & en halv timme börjar det droppa lite från ovan, himlen är mörk åt ena hållet, ljusare åt andra ;) vet inte vilken sida som vinner ;P 


Lite åska skulle vara trevligt, tyvärr kommer den inte på beställning...


                                   Kram på er!! 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards