frallorna

Alla inlägg den 17 mars 2015

Av Lena - 17 mars 2015 23:27

 

Vi tog oss en promenad på cyckelvägen mot skolan, men Märta ville gå åt sitt håll! då är hon hopplös att komunisera med, stretar som en gris  

 

Dofta dofta dofta...

 

... & för mej årets första Tusselago!! oj va glad jag blev när jag såg dom  

 

  Var in till stan, jag handlade lite mat som inte finns på vår lilla by affär & passade på att köpa doftkulor till damsugaren, som trots att den är ny, luktar skunk  kulorna skulle vara bra om man hade husdur, så nu ska vi kunna damsuga utan att hålla för näsan  


Nu läggdags på torpet.


                              Kram i natten  

Av Lena - 17 mars 2015 10:55

 

Här letas solstrimmor, har 2 soldyrkare  


En solpromenad väntas lite senare under dagen, nu städar & röjer jag för fullt, tvättar, lyssnar på Dala radion, funderar & planerar för omöblering å så  & Märta & Malte får nöja sej med inne sol.


            Kram & skön tisdag mina fina som kikar in  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards