frallorna

Direktlänk till inlägg 20 juli 2014

En Champion!!

Av Lena - 20 juli 2014 20:43

 

Idag blev Petrus & Kathinkas son HERO CHAMPION!!!!!!    


Fantastiskt kul!!! & inte en dag försent, så fin som han är  


                    GRATTIS MARIA & HERO!!!!!  

 

Men har man finaste pappa & mamma kan det inte bli annat  


Saknar min älskade Prins Petrus... saknar saknar saknar... att leva med ett hål i hjärtat gör så ont... så ont...

Men dom nästan 4 åren vi fick med dej vårt Hjärta, är det finatse jag har & jag ska bära dej i mitt hjärta alltid   


                                  ------------------------------------


 

Vi avslutade trippen med en promenad idag på Gysinge, massor av folk, spännande att sitta i skuggan & kolla &...

 

... & vänta på GLASS!!!  

   

En Hundkoje träff, söta bilar   Knatade tillbaks & duchade i...

 

... Delfinen i omgångar, varmt varmt & skuggan var skön  åkte sedan hemåt. 


En skön helg, bara varit & myst tillsamans  


    Skulle bara ha en mjölkliter till gubben på affären, men såg nyskördad vitkål & vipps kom jag på att jag ville ha Kålpudding!! köpte sojafärs & gjorde världens godaste pudding!  


Vovvarna njöt av att vara hemma igen, tror jag i alla fall, ut på en gång på altanen & soooolade!!  & nu på kvällen sitter vi på altanen & njuter i värmen.


                        Kram på er för idag!!  



 
 
Ingen bild

Kerstin.

20 juli 2014 21:22

Ja tänk att i dag gick det bra för Hero,och i går gick det så där,men nu sitter det där så nu är vi alla nöjda.Visst är det skönt att komma hem efter en tripp,vi skall åka till Bollnäs på fredag på lördag är det trav så vi får hitta någon bra plats att ställa oss på,sen vet jag inte vart det bär av,hem eller någon annan stans.nu har ungen kvällsbus det går hela tiden tror inte jag har haft någon så busig hund förut och matfrisk hon äter allt till och med oliver som jag tappade på golvet,så det är ingen konst med maten på henne,nu skall vi ut å pinka sen är det läggdax.Kram

Lena

20 juli 2014 21:33

Ja tänk va!! kanon härligt!! :))))

Å så härligt!! kom hem idag & längtar redan tillbaks till Husbils livet! *skratt* så mysigt vi hade & vet att ni åxå kommer må gott, ha en härlig tripp! få se om vi hinner hälsa på er nån snabbis innan, jag ringer isåfall före, är så nyfiken på bus Wilma! ha ha ;)

Kram på er♥

 
ninis74

ninis74

20 juli 2014 21:30

GRATTIS HERO !
Visst lämnar de små liven ett stort hål i hjärtat.
Vi har precis "förlorat" dotterns pojkväns hund då det blev slut med dem och det gör förbaskat ont i hjärtat. Saknar sååååå <3

http://www.ninis74.blogspot.com

Lena

20 juli 2014 21:34

Tack :))

Ja det gör så ont så ont, Petrus var vårt barn♥ & jag förstår er♥ trauma, sorg & förtvivlan...

Kramarom er♥

 
Kaisa

Kaisa

21 juli 2014 09:24

♥♥♥♥ HjärteKram ♥♥♥♥

http://andestyrka.blogspot.com

Lena

21 juli 2014 21:30

Tack!!♥ & Kramelikram♥

 
Therese

Therese

21 juli 2014 09:34

Grattis Hero! Snygg vovve, minst sagt!
Mmmmm, kålpudding. Tack för tipset! :-)
Kram

http://www.hund-lycka.blogspot.se

Lena

21 juli 2014 21:29

Tack säger jag Heros "farmor"♥

Ja kål i alla dess former är kanongott! :))

Kram kram♥

 
DogBone

DogBone

22 juli 2014 12:13

Söta frallor! Jag tycker dom är så fina, själv har jag en mops. Men jag undrar hur man tränar dom till utställning. Jag provar få våran att stå, ja han är ju valp men man ska ju börja tidigt sägs det ju.

http://DogBone.bloggplatsen.se

Lena

22 juli 2014 15:49

Tack! Mopsar är gulliga! :)) ja du, det där med utställning är inte min melodi, men har massor av hundvänner som hade det som största hobby :))
Ja dom ska ju kunna gå fint bredvid, stå stilla & stå på ett bord, lite pyssel, kolla runt lite på internet, kanske Mops klubben & olika andra hundföretag så ser du säkert att det finns massor av utställnings träningar/kurser, åxå Brukshunds klubben brukar ordna sådana, där lär man sej massor! Lycka till :))

Kram kram♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards