frallorna

Alla inlägg den 9 mars 2014

Av Lena - 9 mars 2014 16:37

      Det blev en salig blandning för skatorna idag, det börjar tryta i skafferiet, både polkagrisar, kakor & hårt bröd med smör på!  

 

Satt i köket & såg hur dom flög med sina polkagrisar, här kämpar en med

sitt "fynd"  

  Till gubben & min bror tog jag upp egen plockade hallon, blåbär & hjortron ur frysen, gräddades med en smulpaj ovanpå, & vaniljvissp till  

Till vovvarna har jag torkat renkött till stänger    gissa om det gillades?  

 

Himlen blev blå såsmåningom, blåsten blev kvar, men nu på eftermiddan...

 

... blev det faktiskt så skönt så, så vi tog en promenad mot skogen, så dom fick dofta & mysa &...

 

... äta godis fika!!  

 

Söta underbara skapelse Prinsessan Märta Louise   


Äntligen börjar Mästarnas Mästare, fast jag tycker att det var lite roligare förr, innan dom delade upp personerna i mindre grupper...


Nu ska jag hosta & harkla mej vidare, min lilla flunsa är segdragen  


                                  Kram på er  

Av Lena - 9 mars 2014 10:13

   

Tussan & Malte kramen blev en...

 

... gruppkram när Juffy kom!  

 

Är det svanar? vi har en stor sjö, den som oftas ses när jag fotar från altanen & en konst sjö strax bredvid som är enbart för fåglar, & oj! så dom låter nu  det sjungs i olika skalor & sååå vackert!  


Molnen skymmer solen, men den kämpar därbakom för att ta sej fram, det blåser & är inte så varmt, men jag klagar inte  


Ja så vann hon Sanna i går på Mellon, & som hon väntat & kämpat så var det såklart kul för henne, men min favorit som jag helt plötsligt kom på att var ett Melodifestivalbidrag var Ace Wilder med låten Busy doin nothin!!! så härlig  & missade med bara 2 ynka poäng, skit åxå!!!  


                        Kram & fin söndag  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards