frallorna

Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Lena - 26 mars 2013 20:25

 


 


 

Åkte till åkrarna när jag kom hem från jobbet, vackert väder sol & värme & massa dofter...

 

Jag satte & lutade mej mot en björk, solade & bara njöt  & såklart fick jag en "Ärta" i knät  & Malte lade sej bredvid & pömsade en stund, eller solade kanske  satt där & kliade dom, lekamen för själen

 


 


 


 

Knatade hemåt efter ca 2 timmar, vilken fantastisk dag  


I morrn om vi får samma härliga väder tror jag det blir en repris, innan vi åkte var vovvarna ganska så nyätna & så har jag alltid fickan full med godis, i morrn ska jag ta med lite god smothy till mej & något tilltugg, solen gjorde så jag blev hundgrig där i skogsbrynet  


                                       Kram på er  

Av Lena - 26 mars 2013 11:05

 


 

Våffeldagen var det visst igår, som tur var hade jag ett paket glutenfritt mixpaket hemma, blev både med hemkokt Hjortron & lingon sylt  

 


 


 


 

På kvällen åkte vi hem till goaste vänner på kvällsfika  vilken ynnest i livet det är att vara berikad med sådana, som man kan prata med om allt,  & som alltid finns där   & dessa är desutom hundgalna!!  

 

Skulle kvällsblogga, men jag somnade på golvsängen, & vaknade på morgonen, gubben gick in i sovrummet & vovvarna & jag låg kvar, dock knatade Malte efter honom senare, Märta hon lade sej i fotöljen redan på kvällen & där sov hon hela natten! undra vad som sövde oss så totalt?  

 


 

Morgondrinken mixad! mmmmmmm så god   denna vackra "mjöd-bägare" köpte jag på en Medeltida marknad för länge sedan, älskar den  


Strax iväg till mitt jobb en vända, sedan hem & göra något med vovvarna, vi har sol & värme  


                       Kram på er mina fina läsare  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards