frallorna

Direktlänk till inlägg 29 juli 2013

Bad & sorg...

Av Lena - 29 juli 2013 19:08

Denna fantastiska sång av Lisa Nilsson passar in i mitt hjärta nu, -Var är du min vän (inte Michelangelo)

 


 


 


 


 


 


 

Malte har badat mest hela tiden på ön  


Men idag blev en sån där dag då allt kom över mej... kanske för att det snart är ett år sedan Petrus somnade... vi hade varit på just denna ö...

 

... detta är dagen han blev sjuk, bara någon timme efter att bilden togs...


Saknad & tårarna.... varför?...


Älskar dej min Prins  älskar älskar älskar...


                                          Kram  


 

 
 
Kaisa

Kaisa

29 juli 2013 20:12

Just när jag satt och läste ditt inlägg så reste sig håret på ena sidan. Jag vet att du älskar både Märta och Malte till vanvett, men Petrus var Petrus, även om vi vet att de döda finns i luften vi andas så vill vi iallafall ha dem levande....

♥♥♥ All kärlek och styrka till dig Lena ♥♥♥

http://andestyrka.blogspot.com

Lena

29 juli 2013 22:25

Ja så är det, alla har en speciell plats i ens hjärta för den personlighet dom är♥
Kämpade så länge för/med honom... han fick inte det friska liv man önskar ens barn... åxå det är en djup sorg...

Tack finaste♥ Kram kram♥

 
Kina

Kina

29 juli 2013 22:29

Fy så sorgligt. Jag kan sakna vår papillon Rolle fortfarande fast det är snart 10 år sedan han gick bort. Dom sätter sina spår dom små liven....

Kram Kina

http://kinassmultronstalle.blogspot.se

Lena

30 juli 2013 11:30

Kramarom dej♥

 
GeddFish

GeddFish

30 juli 2013 06:42

Läser ditt fina inlägg nu här på morgonkvisten. Förstår att din sorg poppar upp, fine fine Petrus, han fattas dig! ♥ Hjärtat Petrus! ♥
Jag känner samma fenomen, när jag nu var i Danmark, kom alla underbara minnen över mig. Finns ingen som Sigge som kunde göra en resa så rolig och innehållsrik. Ingen ingen. Saknar saknar. ♥
Våra älskade är med oss, fast i en annan dimension. Kram ♥ kärlek ♥ styrka ♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

Lena

30 juli 2013 11:29

Tack♥
& jag förstår dej♥ Dina minnen, mins när ni bilade där med Kabelina... allt ni hittade på, fick ju följa med i alla bilder & berättelser ;)

Jag har gubben att krama när jag är ledsen + Malte & Märta, du är själv... älskade Gerd vad jag känner med dej♥

Kramarom dej så mycket jag kan♥

 
S/Y EUPHORIA

S/Y EUPHORIA

30 juli 2013 10:27

Förstår dej vännen! Så mycket.
Och årsdagar är jobbiga..
Skickar en stor Kram till dej!

http://www.sailaway.bloggplatsen.se

Lena

30 juli 2013 11:23

Tack, jag vet att du förstår♥

Kramarom dej tillbaks♥

 
wiolettan

wiolettan

30 juli 2013 11:39

Petrus fick vara en solstråle i din och din familjs liv, men inte så länge, det är tråkigt. Förstår din saknad och känslan. Har ju varit med om det flera gånger fast det då har gällt katter.
Saknaden finns men även de fina minnena.
Härliga bilder som du bjuder på. Tack!
Ha det så bra som det bara går och en stor kram till dig.

http://wiolettan.bloggplatsen.se

Lena

30 juli 2013 22:02

Tack♥

Ja han var enorm & den glädjen han hade till allt & alla saknar jag så... han var en glädjespridare♥ vår ängel♥

Förluster är tunga, så är det... Tack för dina varma rader♥

Kram kram♥

 
Krokii

Krokii

1 augusti 2013 12:21

Kände sorgen ända in i mitt hjärta. Sänder över kärlek och omtanke och styrka♥♥ Förstår att saknaden är STOR!!

Kramar om♥♥

http://krokii.bloggplatsen.se

Lena

2 augusti 2013 22:42

Tack finaste, Tack♥

Kram kram♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards