frallorna

Direktlänk till inlägg 18 januari 2013

Freda...

Av Lena - 18 januari 2013 11:38

 

Morronvändan gick genom vår fina by, minus 8 & ett stilla försiktigt snöfall.


Nu ska jag kanske sy lite? eller inte? en hundpromend? ingen agenda

skriven, skönt  


                                       Kram på er  

 
 
GeddFish

GeddFish

18 januari 2013 11:47

God middag, fredagsfrallor! Jag blir så glad när jag ser bakarna på de fina *ler* ♥♥
Ingen agenda här heller, sitter och lurar - ute eller inne?
Go´kram♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

Lena

19 januari 2013 11:38

Ja bakarna har jag många kort på! ha ha.. eller gullrumpor om man så vill ;)

Kram kram♥

 
Ingen bild

Kerstin.

18 januari 2013 15:33

Men vilken härlig dag,jag å Kasper har gått en lånpromenad på 1½ timme och tänk att solen var framme Sören har plogatfrån byn opp mot skommartjärn och där har dom ju avverkat så solen kan titta fram,och toppen att Kasper kan gå lös hela tiden,hoppas att det blir lika fint i morron med,
så då blir det en långpromenad igen.
Lite kallt nu 12 grader här,men skönt ändå.
Kram Kerstin...

Lena

19 januari 2013 11:38

Mmmm han har lite päls att värma sej under den där Kasper hi hi.. våra nakenfisar får jag pylta på med kläder & tycker ändå att det ser kallt ut efter en stund, så någon 1 1/2 timme blev & blir det inte för oss, små & fler istället ;)
Fast vackert var det♥

Idag grått, tänk vad solen ändå gör, man blir glad av den!! verkliegn! ;)

Kram på er♥

 
Di

Di

18 januari 2013 21:37

Brr.....kallt var det nu. Önskar er en riktigt fin helg! Kraaamar

http://Dithequeen.blogspot.com

Lena

19 januari 2013 11:35

Tack & Kram!!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 11 maj 18:47

       Igår & tidigt ute, en ljuvlig promenad & lagom morronvärme             I morse & samma skön tidiga morronvärme 👌           Idag har annars bestått av ved & klyva än mer ved 😣 sonen målar det avflagnade ...

Av Lena - Torsdag 9 maj 15:02

   Så kom då veden hem igår i regnet , förr tyckte jag det var ok, ja tillockmed kul ibland, men de va då de... nu tycker jag det är fruktansvärt tråkigt 😫 kärestans däremot tycker det är meditativt & så rogivande... väldigt olika tycke &#...

Av Lena - Tisdag 7 maj 19:19

       I söndags morron 08.30 gick jag iväg, finaste granne Eva stod på verandan & hängde på 🥰 blev 4,5 km & prat & prat 😃                  Igår gick jag iväg själv, tog en vända på 2+ 6 km, kylslaget & perfekt...

Av Lena - Lördag 4 maj 08:25

          Så hamnade vi i Leksand i tisdags, promenader & Malte avsvalningar i Siljan 👏        Onsdag morron innan dom andra 2 vaknade gick jag iväg till Siljans konditori för att inhandla färskt bröd till älsklingens frukost, ...

Av Lena - Söndag 28 april 15:24

            Malte & jag powevalkar dagligen i motionsspåret i Romme, ser aldrig en själ, rogivande, men inte på latsidan, för vi backtränar nått enormt 😯 speciellt för Maltes skull, ibland sjunker han lite med bakdelen om han står läng...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards