frallorna

Direktlänk till inlägg 6 maj 2012

Kvä'll...

Av Lena - 6 maj 2012 19:09

 


 


 


 



   


 

Har haft en jätte skön stund i skogen såg åxå för mej årets första fästing som kröp på Märta, mindre mysigt     -Vatten hade vi med, men vovvarna hittade bra bäckar att dricka ur åxå.

    Fick 10,5 kg eller 34 inredningstidningar av kompisen vi var till igår, hon är inrednings skribent för alla möjliga tidningar, & sådär 2 gånger om året får jag sådana här mega högar av henne  -jag läser, sedan min syster, mamma, svägerska osv.  sällan jag unnar mej sådana, lite dyra...

Men nu ska jag gotta lite i fina hem & få ide'er som jag alldrig gör något med!  

   

Gubben kapar & staplar ved, jag hjälper till, fast han gör förståss mest...

   

 

Kväll & om en stund Mästarnas Mästare! spännande!

 

                            Kram alla fina som kikar in!!   

 
 
Ingen bild

Anna

6 maj 2012 21:19

Hej

Måste bara dela med mig av ett youtube klipp...

Sök på Google: Jane och frallorna

Gud va jag har skrattat, ramlar nästan av stolen, det är ju så här man låter...
Ha ha ha

Nu ska jag ge mig!
Go kväll
Anna

Lena

7 maj 2012 09:15

Spännande!! ska strax iväg en liten vända, men sedan ska jag GOOGLA!! ha ha.. nyfiken så in i bomben *skratt*
Kram & fin dag!!♥

 
Kaisa

Kaisa

6 maj 2012 22:25

Här har också varit en strålande helg, jag som trodde det skulle bilvit snö.... Den sista bilden skrattade jag gott åt :)))

Godnattkram och sov gott när det blir så dags! ♥♥♥

http://andestyrka.blogspot.com/h

Lena

7 maj 2012 09:14

Ja tänk, nu ligger dom där borta på "playan" & bara har det underbart!!♥ fast jag har det lika underbart här hemma åxå, fast på ett annat vis ;)
Skönt att snön inte kom, för nu är det vår!! :))
Kram & fin måndag!♥

 
Kikkan

Kikkan

7 maj 2012 01:38

Sena natt kramar från England, helgdag här i morgon.. Kram kram ♥♥♥

http://kickssons.bloggplatsen.se

Lena

7 maj 2012 09:12

Tack & fin måndag på er!! :))
Mamma har kryssat i ev.veckorna i almenackan!! ni är välkomna hela bunten!! :)))
Kram kram!♥

 
blessingsrehab

blessingsrehab

7 maj 2012 08:14

Jag får annat skvaller av min granne..;)..Lämnar sedan vidare till nästa granne hehe..Fint vedhus/Bless

http://Blessingsrehab.bloggplatsen.se

Lena

7 maj 2012 09:10

Ja visst är det bra att kunna byta med varandra! tycker dock inte dom som gör tidningarna hö hö.. ;)
Kram & fin måndag!♥

 
Kicki med hundar

Kicki med hundar

8 maj 2012 09:09

Vilken lycka att få en hel packe med såna tidningar. det händer ibland att jag nappar på nåt prenumerationserbjudande, men jag tycker som du, att dom är för dyra att köpa. Men trevliga att studera.
Läste att du en gång kom över fint porslin vid tippen. Jag har gjort samma sak en gång, just med fint porslin. Annars tror jag(hoppas jag) att folk lämnar till återvinning i stället för att kasta. Det har ju blivit så jättepoppis med second hand.
Ha en bra dag! Här skiner solen.
Kicki

http://www.travarens.se

Lena

8 maj 2012 22:24

Nej vet du vad! dom kastar fast det finns ett Ta Till Vara ställe att ställa in saker på!! uch & fy så tokiga mäniskor det finns! ;)
Kram kram!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards