frallorna

Direktlänk till inlägg 2 maj 2012

Hej på er!! :))

Av Lena - 2 maj 2012 20:00

 


 

Hemkommen från mitt underbara jobb, fixa lite mat & iväg för en liten vända i grann socknen för en skön prommis!  idag var det full fart i spåren! mötte 3 hundar & 3 fyrbenta! rekord!  

 

En snabb "date" han jag dock med innan, med Hero & Roffe! sötisar!  

-Lycka till i helgen & ha så mysigt!! Hero ska nämligen på utställning!  

 

Pratade åxå med matte Maria, om att jag fick en förfärlig träningsvärk i benen efter utställningen i söndags, & ändå gjorde jag inget! spände mej troligen ha ha..  kan bli så om man är "överpeppad"  fick jag höra... ....  

 

Ledig för resten av veckan, ska ta mej en riktig träningsdag med Malte i morrn! säger jag i alla fall nu....

 

                                              Kram på er!!  

 

 

 
 
Ingen bild

Maria jones

2 maj 2012 20:38

Trevligt som tusan tyckte vi med lite besök :) speciellt farmors lilla gullgosse Hero :) o tusen tack för mitt favoritvin :) gött ska de bli till helgen :) kram

Lena

2 maj 2012 21:36

Mmmmm va goa ni är!!♥♥♥ :)))
Kram!♥ & självklart håller jag alla tummar & tår för er i helgen!! :)) ;)

 
paloma

paloma

3 maj 2012 13:10

I Bland saknar jag skogarna hemma! Här i stockholm e det inte alls samma! Önskar vi hade ett fint hus nära skogen, då skulle jag ha haft hela huset fullt av fina vovvar och katter! Men granntanten som klagade på min Hero bor kvar! Så ännu så länge inga djur här i alla fall...förutom våra katter! Hoppas hon inte börjar klaga på dem med.suck krama dina fina vovvar! KRAM

http://www.paloma.bloggplatsen.se

Lena

4 maj 2012 21:43

Oj fy! vi får verkligen HOPPAS att hon gillar katter i alla fall!! hua om hon skulle börja klaga på dom åxå, hemska tanke... :(
Förstår att du saknar skogen, så rogivande 6 underbar...♥
Kram & fin fredagskväll!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 11 maj 18:47

       Igår & tidigt ute, en ljuvlig promenad & lagom morronvärme             I morse & samma skön tidiga morronvärme 👌           Idag har annars bestått av ved & klyva än mer ved 😣 sonen målar det avflagnade ...

Av Lena - Torsdag 9 maj 15:02

   Så kom då veden hem igår i regnet , förr tyckte jag det var ok, ja tillockmed kul ibland, men de va då de... nu tycker jag det är fruktansvärt tråkigt 😫 kärestans däremot tycker det är meditativt & så rogivande... väldigt olika tycke &#...

Av Lena - Tisdag 7 maj 19:19

       I söndags morron 08.30 gick jag iväg, finaste granne Eva stod på verandan & hängde på 🥰 blev 4,5 km & prat & prat 😃                  Igår gick jag iväg själv, tog en vända på 2+ 6 km, kylslaget & perfekt...

Av Lena - Lördag 4 maj 08:25

          Så hamnade vi i Leksand i tisdags, promenader & Malte avsvalningar i Siljan 👏        Onsdag morron innan dom andra 2 vaknade gick jag iväg till Siljans konditori för att inhandla färskt bröd till älsklingens frukost, ...

Av Lena - Söndag 28 april 15:24

            Malte & jag powevalkar dagligen i motionsspåret i Romme, ser aldrig en själ, rogivande, men inte på latsidan, för vi backtränar nått enormt 😯 speciellt för Maltes skull, ibland sjunker han lite med bakdelen om han står läng...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards