frallorna

Direktlänk till inlägg 30 april 2012

Lite bilder!

Av Lena - 30 april 2012 17:51

 

Dessa 2 gullrumpor fick mej att gå ner 1,5 kg igår!!  Tack & bock säger jag!!  

Blir så pirrig & nervös så jag vet inte vad när jag har någon att hejja på, på utställning! & ändå så är det såååå kul & spännande!! så nu ska jag utställningsbanta hädan efter!!  

  

                                      4 hjärtan!!  

  

Märta & Magnus & Maria & Hero!!

  

                                             Kärlek  

  

Lufsenburgs My Little Friend "Märta maräng" & Magnus!

  

Lufsenburgs Hot Dog "Hero" & Maria!

  

 

  

 

  

                         Lufsenburgs Inez & Sofie!

  

Callabalooz Kinkiga Kitkita "Maja" & Kerstin!

  

2 stiliga Champions! Sleepy Hollow's Deacon Frost & Åsa! & SE UCH Öbarna's Onalie Ola med Marie!

  

 

  

Qrissys Backus "Bosse" med Lena! & Qrissys Nike!

  

Här Stefan med (tror jag) Bäring Nords Ulvhilda!

  

& så här häpen blev Kicki när hon & Travarens Lady Zoot "Triss" blev BIR!

  

Chenla's Sunday Morning & Marina!

  

& vem var denna helt underbart söta fralle pojk som mer liknar den mjukaste nallebjörn? som fick exelent, han satt & pratade på frallevis så jag smalt som smör... så söt så söt  skulle gå ut en kort vända & på vägen gick jag fram till hans matte för att säga att jag var kär i honom! men i samma ögonblick han en annan kvinna före, sedan blev det inte av, jag fick fullt upp att fota...

 

Nåja, helhärlig bantar dag på hundutställning! hi hi...

 

Idag har hundarna fått rusa i skogen, oj så dom mådde!! bilder kanske kommer senare? vi får se...

 

gubben ska jobba natt, så vi är hemma denna Valborg, strax Mästarnas Mästare som jag missade i går.

 

                     Kram & fin Valborg på er!!   

 

 
 
kicki

kicki

30 april 2012 20:22

Underbara bilder & verkligen en nallebjörn den sista :)
Kram på dig fina Lena

http://www.frallanlotta.blogspot.com

Lena

30 april 2012 22:55

Ja visst var han för go!♥
Tack & kvällskarm!♥

 
Ingen bild

Anna

1 maj 2012 00:03

Hej

Kul att se bilder från utställningen...så fina hundar...

Charlies pappa kommer från callabalooz förresten...

Ska bli kul och spännande att ställa ut Charlie på rasspecialen i juni...

Det får bära eller brista.
Glad Valborg!
Anna

Lena

1 maj 2012 23:19

Ja det var mycket gott & blandat att se på! :))
Till Specialen kommer verkligen många att komma!! få se om vi åker dit & kollar ;)
Klart du ska ställa honom! alltid kul att få en bedömning, även om han är den allra allra finaste för er ändå såklart!!♥ :))
Kram på er mitt i natten!♥

 
Ingen bild

Kerstin.

1 maj 2012 08:24

Jättefina bilder,ja det är jobbigt att vara fotograf,å hinna med att knäppa allt,men du har ju i alla fall fått med mycket,och så fina bilder,skall du fortsätta med å gå på utställning så försvinner du ju!!!I går var Ulven här igen vid ½11 tiden,men han var nedanför första timmerhuset på höger sida,och hade väldigt bråttom,sprang mot riksvägen,så vi får hoppas att han gick åt Baggbo.Nu får jag vara glad att man tagit TBE-spruta,fick ont på ett ställe i tinningen i går,och där satt en Fästing,så nu har jag en knöl där,ja är det inte det ena så är det det andra....
Ha en fin 1maj,sol i dag,så nu skall vi ut i solen.Kram Kerstin.

Lena

1 maj 2012 23:15

Ja du! & ändå han jag inte ta på alla jag tänkte!...
Ja jag ska fortsätta gå på utställningar! för här finns mycket fläska som jag vill bli av med! ha ha.. vi tar troligen husbilen till utställningarna Vallentuna & den i Uppsala län samma helg, endera båda eller en av dom, då får jag även träffa Maggie! hon ska ställas båda dagarna! :)) tänk om jag sista dagen då skulle kunna få ett gruppfoto på både Malte, Maggie Märta & Hero! kan ju i alla fall önska ;)
Dessa varg spektakel! iväg till skogs med er & lååångt in desutom!
Ja jag är verkligen glad att vi vaxinerat oss! men någon fästing har jag ännu inte sett, peppar peppar...
Kram mitt i natten!♥

 
Kicki med hundar

Kicki med hundar

1 maj 2012 12:41

Snacka om att se ut som en fågelholk i nian, men jag var verkligen förvånad.
Den pratsjuka sötnosen som satt intill oss heter Radeau Diesel, han kom 4:a i juniorklassen.
Ha en skön 1:a maj

http://www.travarens.se

Lena

1 maj 2012 23:09

Ja vilket kort! :)) jag klickar & klickar, & såg inte detta förens jag kom hem & laddade över dom på datorn! ;)
Tack för infon! då ska jag kolla i katalogen vilken han var!
Kram på er!♥

 
marina

marina

1 maj 2012 14:06

Hihi, va roligt att jag och lilla Bodil fick vara med på bild. :) Skoj att träffa dig! :)
Kram
PS. Bilden på Sofie är med Inez och inte Ebba. ;)

http://www.marinapralina.bloggplatsen.se

Lena

1 maj 2012 22:52

Ja Bodil var det ju!! skulle skriva hennes namn, men i huvudet stog det helt still! iof. inte så ovanligt! ha ha.. & ok! & så var det Inez! ja dom är ju inte lika varandra i färgen, men jag såg inte det ändå ;) men dom andra var tydligen rätt ha ha..
Vi ska åka & kolla på i Vallentuna &... hjärnsläpp igen, den andra utställningen samma helg, så jag får en riktig "bantarhelg" till! ha ha.. :))
Tänkte på det jag berättade för dej, ingen höjdare att få höra, & jag skulle inte sagt det på utställningen om jag tänkt lite längre... förlåt♥ Du får gärna berätta vad din vet. säger? när jag fick höra det föll jag åxå handlöst...
Kram på er!♥
Må så gott!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards