frallorna

Direktlänk till inlägg 22 april 2012

Märta 4 år!!!

Av Lena - 22 april 2012 12:08

 



 

   


 


   


            Vårt Hjärta fyller 4 år idag!!!  


En lång väntan innan vi fann vår Märta Louise! frallor växte inte på träd på den tiden kan jag lova, nästan ett & ett halvt år blev väntan innan hon var vår!


Såklart glömmer man alldrig första ögonblicket, & så tafatt jag kände mej när jag tog henne i min famn, hon var så liten...


... & full i bus!!  släkten kom & sprang! ha ha ha.... Märta var skonigslös, småkusinerna grät, dom hade trott dom skulle få kramas med en mjuk valp, men istället tuggade hon i sej allt & alla!!  

Hon hade alla diagnoser mellan A-Ö!

& med facit i handen så var det hennes uppväxts fel, hon hade nog alldrig fått se världen eller mäniskor innan hon kom till oss...


Hon föddes i en stor kull, men en efter en dog, den sista i vecka 5...

3 överlevde, 3 kämpar! Märta & 2 bröder 


Många minnen kommer en dag som denna.... tänk vilken resa det blev!

   

  GRATTIS VÅR FINASTE PRINSESSA!!  


Idag är dagen bara din!!!!       


                               Kram alla fina som kikar in!  





 
 
blessingsrehab

blessingsrehab

22 april 2012 12:26

:) vad det lilla Märta som fyller år hehe..Grattis o puss på nosen. Och så ett paket med favvogodis till damen. //Bless♥

http://Blessingsrehab.bloggplatsen.se

Lena

22 april 2012 20:12

Japp! hon har fått både det ena & det andra!! i morrn blir det "diet" ha ha.. ;)
Kram kram!♥

 
pezze

pezze

22 april 2012 13:58

en stor grattis te lille märta-pärta!!! :)

http://humbybumbysknasigavarld.bloggagratis.se

Lena

22 april 2012 20:11

Tack Tack!!
Kula att höra ifrån dej! :))
Tror jag måste länka till din blogg, glömmer alltid din adress.
Kram på dej!♥

 
paloma

paloma

22 april 2012 14:16

Jag minns så väl då hon var valp! Och du bloggade om hörseln, och det, jag blev torsk på Lilla 4 åringen då, och har följt hennes resa sedan dess!
GRATTIS VÄRDENS FINASTE MÄRTHA LOUISE! KRAM från mig och lillan och tiger och målle

http://www.paloma.bloggplatsen.se

Lena

22 april 2012 20:07

Tack & Tack!! :))
-Ja tänk vad tiden gått, på den tiden var vi på Expressen & vi har följt varandra under alla år♥
Kram på er hela högen!♥

 
Ingen bild

Anna

22 april 2012 14:21

Grattis Märta !!!
Gud så näpet...
Du är den sötaste...

Många hälsningar från mig och Charlie ...
Ha en underar dag!

Kramar
Anna

Lena

22 april 2012 20:06

Tack!! ja visst är jag gullig!! hi hi.. ;)
Skulle väl haft en rosa tyll kjol åxå, som det anstår en Sessa! :))
Kram på er!♥

 
Simona

Simona

22 april 2012 14:46

Grattis Märta - Louise på din Födelsedag! Hurra, Hurra, Hurra ♥♥♥

http://pågottochont:blogspot.com

Lena

22 april 2012 20:04

Tack Tack!! :))
Kramar från Prinsessan!♥

 
Buttons 0 Floridatjej

Buttons 0 Floridatjej

22 april 2012 14:49

Grattis och massor med pussar från mig, bannade matte att h on inte berättade om din födelsedag tidigare, så jag kunde fixa nån överraskning ........men nu finns du i min almanacka, så på 5års dan ska jag inte glömma....pusspuss å blötpuss m in vackra prinsessa.

http://floridatjej.bloggplatsen.se

Lena

22 april 2012 20:04

Å Buttons!! min kille!! hi hi..♥ ja dessa mattar & hussar, dom kan då alldrig hålla reda på någonting!! ;)
Kram & må så gott!♥ /din Prinsessa!♥

 
Ingen bild

Kerstin.

22 april 2012 15:41

Grattis,å puss på dej Prinsessan Märta Louise,kom du ihåg när vi var i skogen å gick å vi dansade i lortpölen,det är ett helt år sen,då hade vi skoj men ack så leriga vi blev!!!Vilken smaskig tårta du fick,orkade du med hela eller fick Petrus å Malte smaka??
Hoppas att du har haft en fin dag!!! Kasper.

Lena

22 april 2012 20:03

Å Kasper!!! Tack!! ja bara Vargarna gått långt in i skogen så kan vi leka i leran igen!!
Kram bästis!!♥ /Prinsessan!

 
Magnus & flocken

Magnus & flocken

22 april 2012 16:10

Grattis till fina Märta Louise<3 från Hela flocken i T-berga........

http://www.mundiz.com

Lena

22 april 2012 20:01

Tack hälsar Prinsessan!♥
Kram hela högen!♥

 
Ingen bild

Di

22 april 2012 17:17

Å Grattis till Märtha! Det är underbara kort! Kraaam och önskar dig en fin vecka

Lena

22 april 2012 20:01

Tack! :))
Dagen har vart kanon!! :))
Kram på dej!♥

 
Tina

Tina

22 april 2012 18:23

Underbart firande av bästa 4-åringen!

http://www.tinric.com

Lena

22 april 2012 20:00

Japp! en härlig dag! ;))
Kramiz! /Lena

 
Kaisa

Kaisa

22 april 2012 19:42

Grattis finaste Märta, tänk så mycket glädje denna fyraåring givit.... ♥♥♥♥

http://andestyrka.blogspot.com

Lena

22 april 2012 20:00

Tack!!♥ /Prinsessan!

 
Ingen bild

Teresa

23 april 2012 09:40

Grattis lite i efterskott Märta! Som alla prinsessor är du jättesöt, hoppas tårtan var mumsig! Kram från Doris, Ofelia o Teresa

Lena

23 april 2012 12:18

Ååå Tack!!♥ ja tårtan var sååå smaskig! & idag är jag lite trött, jobbigt att fylla år ;)
Kram kram!♥ /Märta Louise

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 23 mars 18:08

       I lördags var Sam här på övernattning, & gösses så med snö vi fick förra helgen! men den smälte hyfsat fort, inte allt men mycket . Malte verkligen dyrkar  Sam ❤️ & Sam älskar honom ❤️          Ungen ...

Av Lena - Torsdag 14 mars 18:36

      Igår var en blå dag med gult i hi hi 😉 Malte & jag tog en promenad medans husse uträttade ärenden inne i stan, snö har vi lite kvar av & mer ska vi få, ja såklart har inte allt kommit ner ännu, lite för tidigt för att tro & hoppas...

Av Lena - Söndag 10 mars 14:49

         I onsdags hade vi fantastiskt väder, med blå himmel men tyvärr ingen sommarvärme😉         Torsdag & lille bebis Frodo kom förbi, men hallå, huuuur ljuvlig 🥰 ...          ... & på kvällen hade vi bjud...

Av Lena - Lördag 2 mars 17:07

      Malte i förrgår & väntan på Sam ☺️       Så kom han igår tidigt på morronen, & somnade om en stund ❤️ Malte blir sååå glad när han är här, gulligt 😊      Idag har absolut hela dagen vart ...

Av Lena - Torsdag 29 feb 14:35

            En kurainnedag, regn & blåst, vi gick, eller skulle ut, Malte & jag men han ville snabbt in igen    Nyttofrukost, sedan har jag gjort fröbröd, en ljuvlig veg röra 😋 Västerbotte chips till älsklingens kex & ost, vi...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards