frallorna

Direktlänk till inlägg 8 mars 2012

Kalas!

Av Lena - 8 mars 2012 18:57

 

Åkte till mina föräldrar & grattade "morfar" sönerna kom åxå, blev massa gott fika förståss    prat & skratt!!


 


 


 


 

Gluten & sockerfri kokoskaka till mej! supergod!!  


 

Blev förståss en trevlig tur!

 

Snöandet tilltog när vi åkte   & lika eländigt flera timmar senare

-STOPP!   det räcker nu!!!...

 

Strax Halv åtta, & kanske nått mer? ganska dåliga program på torsdagar...

 

                                         Kram kram!  


 
 
Kikkan

Kikkan

8 mars 2012 23:38

Vi grattar lite i efterskott, synd vi kunde ha varit med på kaffekalaset. Ska på Quilt mässa i morgon på en vingård som heter Chilford. Brukar åka dit varje år i "minibuss" som gubben rattar. Har bakat en kladdkaka & en "spankaka" i kväll. Chaffisen är ansvarig för kaffe/the servandet i bussen, de flesta tar med sig egen lunch, p.g.a av urkass "service??2 i det dyra kaffét/ restauranten. Londonkramar ♥♥♥

http://kickssons.bloggplatsen.se

Lena

9 mars 2012 11:05

Då hälsar jag det vidare! :))
He he.. bullar kakor & massa annat gott fanns förståss på fika faten! mumma, även om jag inte längre kan äta av det! :(
Ååååå så härlig er resa låter!! umgås & se massa vackra ting, fika & äta gott! hoppas ni får en fin fin dag! :))
Kram kram!♥

 
kicki

kicki

9 mars 2012 06:53

Den översta bilden!!!
Hur gullig får man vara?
Och hur funkar din diet ,har du tappat många kilon ,måste jag ringa & få lite inspiration?
Kram finaste du :)

http://www.frallanlotta.blogspot.com

Lena

9 mars 2012 11:01

Mmmm & tigga fint & ljudligt kan han hi hi.. han satte sej vid mormor & ropade högt! att han ville ha en kaka, lilla hjärtat då hi hi♥
Delvis diet & resten min framtida mat, då jag är glutenintolerant, funkar kanon! & tappat 5,5 kg! & det riktigt känns på kroppen! -me like! ;)
Kram & fin fredag♥ i ovädret ni har! (enligt tv i alla fall)

 
paloma

paloma

9 mars 2012 09:51

Är det din riktiga pappa eller foster far? Tycker ni är lite lika? Vilket fint kök de har! Jag älskar vackra Kök! Och din kockos kaka skulle jag gladeligen kasta mig över! Mums! Vet du vem som är på tv nu hos Malou? Läbbiga Flummar Thorsten!! urk!! Usch vilken dålig festival det blir i morgon!
Jag håller på Molly Sanden och Loreen!
krama de fina 4 benta!
KRAM

http://www.paloma.bloggplatsen.se

Lena

9 mars 2012 10:58

Nej han är inte biologisk pappa, men har funnits med sedan jag var 6 år!
Ha ha.. har tv:n på, men för lågt ljud, då jag nog satt i köket & åt senfrukost, så jag hörde inta att han var där! typiskt, för även om han är lite "ovanlig" så är han åxå lite intresant! ;)
Håller med, inga kanon låtar, men kanske? jag gillat Dennys lite i alla fall ;)
Kram & fin fredag!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Tisdag 7 maj 19:19

       I söndags morron 08.30 gick jag iväg, finaste granne Eva stod på verandan & hängde på 🥰 blev 4,5 km & prat & prat 😃                  Igår gick jag iväg själv, tog en vända på 2+ 6 km, kylslaget & perfekt...

Av Lena - Lördag 4 maj 08:25

          Så hamnade vi i Leksand i tisdags, promenader & Malte avsvalningar i Siljan 👏        Onsdag morron innan dom andra 2 vaknade gick jag iväg till Siljans konditori för att inhandla färskt bröd till älsklingens frukost, ...

Av Lena - Söndag 28 april 15:24

            Malte & jag powevalkar dagligen i motionsspåret i Romme, ser aldrig en själ, rogivande, men inte på latsidan, för vi backtränar nått enormt 😯 speciellt för Maltes skull, ibland sjunker han lite med bakdelen om han står läng...

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards