frallorna

Direktlänk till inlägg 17 januari 2012

Filmtajm! ;)

Av Lena - 17 januari 2012 15:53


 

Ibland är det roligaste dom vet att gå omkring & lukta!! spännande  


 

  

 

  

 

  

 

  

 

Jag slutade tidigt på jobbet idag, & gubben hade vaknat efter nattskifts sömnen, kokade kaffe & så blev det en härlig "doft" vända för doggarna! massa spännande lukter som kommit fram nu när snön snart är ett minne blott... igen...

 

Men jag har "hört" att den ska komma på torsdag! vi får väl se  

 

Milt väder, flera pluss, vilken bakvänd vinter! ska kolla vovvarna lite noga, så ingen fästing följt med oss hem  -för dom är vakna häromkring där vi bor!

 

                               Kram på er mina fina läsare!  

 

 

 
 
kickssons

kickssons

17 januari 2012 20:19

Det är så härligt att se vovvarna i rörande format på Dina filmer, önskar jag kunde vara hos Er och kunna krama om dessa 'gullipluttar'. Kramisar ♥♥♥

http://kickssons.bloggplatsen.se

Lena

17 januari 2012 21:49

Ja & få massa pussar!! :))
Tack & kram!♥

 
Piedra

Piedra

17 januari 2012 22:25

Den ena vovven är en tax och den andra en kinesisk nakenhund. Vännen har fått överta dem efter att Lilla Hjärtat dog. Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

Lena

17 januari 2012 22:44

Aha... vilka fina minnen efter henne! säkert var det det finaste, eller i alla fall betydde mycket för henne!♥ & det får ni hjälpa till att förvalta vidare!♥
Kram kram!♥

 
Kaisa

Kaisa

17 januari 2012 22:27

Underbara foton, filmer..... Skall jag ha frisk lugt så behöver jag bara gå in till dig och hälsa på. :-) Kram på dig! ♥♥♥

http://andestyrka.blogspot.com

Lena

17 januari 2012 22:42

Ha ha ha.. den var bra ;) ja ibland ska man göra det lätt för sej! *skratt*!!
Kram kram!♥

 
skånepågen

skånepågen

17 januari 2012 22:39

Härligt med lite rörligt också.
Kanske det kommer liknande på min blogg nu när jag skaffat filmkamera. Men det får bli lite lärotid först för husses del :-).

http://aake.bloggagratis.se

Lena

17 januari 2012 22:42

Har faktiskt haft en del små korta filmsnuttar med då & då, men det är inte alls så lätt,tar sin tid innan man hänger med i denna nya grj! jag filmar från min NIKON kamera.
Kram kram!♥

 
blessingsrehab

blessingsrehab

18 januari 2012 16:39

Hej på er..Jag blev ståendes ganska länge då kinesen bara ville lukta och frusta i varje hörne..Frös för vi skulle ut en snabbis bara, men lyssnade och tyckte han synd om sin matte? Nä han bara var helt fokuserad..Jag misstänker katterna, han jagar dom med glädje.
Ps! Får du dricka en massa juice el c-vitamin när du får påfyllning av järn..Jag är helt järnfattig..Gu va trött jag är alltså..Bless

http://blessingsrehab.bloggplatsen .se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 11 maj 18:47

       Igår & tidigt ute, en ljuvlig promenad & lagom morronvärme             I morse & samma skön tidiga morronvärme 👌           Idag har annars bestått av ved & klyva än mer ved 😣 sonen målar det avflagnade ...

Av Lena - Torsdag 9 maj 15:02

   Så kom då veden hem igår i regnet , förr tyckte jag det var ok, ja tillockmed kul ibland, men de va då de... nu tycker jag det är fruktansvärt tråkigt 😫 kärestans däremot tycker det är meditativt & så rogivande... väldigt olika tycke &#...

Av Lena - Tisdag 7 maj 19:19

       I söndags morron 08.30 gick jag iväg, finaste granne Eva stod på verandan & hängde på 🥰 blev 4,5 km & prat & prat 😃                  Igår gick jag iväg själv, tog en vända på 2+ 6 km, kylslaget & perfekt...

Av Lena - Lördag 4 maj 08:25

          Så hamnade vi i Leksand i tisdags, promenader & Malte avsvalningar i Siljan 👏        Onsdag morron innan dom andra 2 vaknade gick jag iväg till Siljans konditori för att inhandla färskt bröd till älsklingens frukost, ...

Av Lena - Söndag 28 april 15:24

            Malte & jag powevalkar dagligen i motionsspåret i Romme, ser aldrig en själ, rogivande, men inte på latsidan, för vi backtränar nått enormt 😯 speciellt för Maltes skull, ibland sjunker han lite med bakdelen om han står läng...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards