frallorna

Direktlänk till inlägg 10 maj 2011

Mmmmm.. ;)

Av Lena - 10 maj 2011 21:01

  

Åkte till Eskilstuna efter mitt jobb, kollade in Husbilen vi båda ville ha  

-& föll som furor både gubben & jag!  

Hämtar hem den på Torsdag!  

-ja ja ja ja va glad jag är!!!!!!!!!    

Blev förståss en hel del bilåkande & väntan för vovvarna...  

...stannade en gång på nervägen & en längre stund på hemvägen, då vi åt medhavd mat & gick en liten vända.

 

Efter intensivt letande på Internet  fann vi så *DEN* som vi båda ville ha! fanns inte nästgårds, men inte allt för långt bort heller, & lite får man allt ge* för att få*! 

 

Nu håller Melodifestivalen på, hör inget jag gillat hitills, men vänta bara tills torsdag, då sjunger mina & gubbens favoriter, nämligen -DANMARK!  

 

                                   Kram i kvälls värmen!    

 
 
M & M

M & M

10 maj 2011 21:24

Grattis till husbilen:-)
Vill oxå ha men det får vänta. Var ska ni ställa nästa gång? Märta är anmäld till Oxelösund den 22/5 (inoff), Vallentuna 28/5 (SKK), Norrköping 5/6 (SDHK) & Gotland *2 (SKK) i slutet av augusti, sen blir det nog Norrköping & Eskilstuna oxå.

HA det BÄST // M & M

http://www.mundiz.com

Lena

10 maj 2011 21:50

Hej på er!
Malte Palte ska nog inte ställas mer, han har INGEN! kropp för de ;) men han är den underbaraste & mest älskvärda ändå såklart! :)))♥
Petrus däremot, ska jag kanske ställa, men ännu inte anmält honom till något.
Kul att ni är på *g* & gillar utställningar ;) stort LYCKA TILL med godingen♥
Ja hjälp va kul! nu har vi ett rullande hus åxå ;)
Kram på er!♥

 
marina

marina

10 maj 2011 21:54

Oj oj oj vilken värsting. Härligt att kunna styra hemmet dit näsan pekar. Vill gärna också ha en men ja...på den fronten är jag och kontot inte överens. ;)
Kram

http://www.marinapralina.bloggplatsen.se

Lena

11 maj 2011 07:49

Mmmmm gissa om jag är nöjd? ha ha...
ja nu ska vi & vår *värsting* förhoppningsvis göra många härliga resor!
Kram!♥

 
kicksson

kicksson

11 maj 2011 01:53

Vilken fin husbil.. hoppas Ni får många trevliga resor med den. Kramkram (mitt i natten) ♥♥♥

http://kicksson.bloggplatsen.se

Lena

11 maj 2011 07:46

Ja vi hoppas på de ;)
Kram!♥

 
Ingen bild

Kerstin.

11 maj 2011 05:56

ÅÅ,Grattis till bilen,den ser jättefin ut,och så har den AC i bodelen med, såg det på taket,super!!!
Blev det en Burstner???Jag förstår din längtan till i morgon, och att du hittade den du sökt till slut.
Vi hämtade hem våran i går, så nu står den här på gården,Äntligen!!!! Nu blir det härliga husbilsresor framöver, längtar.
Kram!!!

Lena

11 maj 2011 07:47

Tack! :)) jamenvisst! den är som ny! pedantskött så det skrek om de ;) & inte gått många mil heller! & AC! bara en sån sak he he.. & bara såååå vackert tyg inuti! blå. (& ström förståss ;)
Förstår att ni åxå är *aningen* glada för er tredje! ha ha.. ;) själv tror jag att vi är nöjda för alltid med vår första! ;)käns då så just nu!...
Mats ska sova i den i morrn natt har han redan bestämt! fniss...
Ja det blev en Burstner :)
Kram i värmen!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 23 mars 18:08

       I lördags var Sam här på övernattning, & gösses så med snö vi fick förra helgen! men den smälte hyfsat fort, inte allt men mycket . Malte verkligen dyrkar  Sam ❤️ & Sam älskar honom ❤️          Ungen ...

Av Lena - Torsdag 14 mars 18:36

      Igår var en blå dag med gult i hi hi 😉 Malte & jag tog en promenad medans husse uträttade ärenden inne i stan, snö har vi lite kvar av & mer ska vi få, ja såklart har inte allt kommit ner ännu, lite för tidigt för att tro & hoppas...

Av Lena - Söndag 10 mars 14:49

         I onsdags hade vi fantastiskt väder, med blå himmel men tyvärr ingen sommarvärme😉         Torsdag & lille bebis Frodo kom förbi, men hallå, huuuur ljuvlig 🥰 ...          ... & på kvällen hade vi bjud...

Av Lena - Lördag 2 mars 17:07

      Malte i förrgår & väntan på Sam ☺️       Så kom han igår tidigt på morronen, & somnade om en stund ❤️ Malte blir sååå glad när han är här, gulligt 😊      Idag har absolut hela dagen vart ...

Av Lena - Torsdag 29 feb 14:35

            En kurainnedag, regn & blåst, vi gick, eller skulle ut, Malte & jag men han ville snabbt in igen    Nyttofrukost, sedan har jag gjort fröbröd, en ljuvlig veg röra 😋 Västerbotte chips till älsklingens kex & ost, vi...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards