frallorna

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Lena - 18 juni 2010 23:26

  

"Fred på Jorden" tecknet av Petrus till Märta  

 

Vilken mäktig & fullkomligt makalöst vacker konsert Daniel & Viktoria fick i kväll...

 

& med den mest pampiga & tår drypandes avslutningen, säger bara owaw så ljuvligt vackert & Svenskt...

Mina tårar rann då i en strid ström, mest hela tiden! 

 

Klart som korvspat att jag ska se dom på tv i morrn!  

 

Jag lever mest mitt liv i halvdana kläder, ett hål där ett hål här  jogging brallor till vardag som fest! & (gummi)stövlar är bäst! ha ha ha trallala...

 

Kanske är det därför jag förundras i alla vackra klänningar som kommer bäras i morrn...

-Måste bara se dom! -& njuta av glansen en stund...  

 

-för sedan är det skogen & Graninge som gäller!

-fågelsång, tystnad, frihet & talldoften...

 

-de är de som är livs kvalite i mitt liv! 

 

                                    Kram & sov så gott! 

 

Tack Kerstin!      

Av Lena - 18 juni 2010 11:54

  

 

Sådär ja! då var vi hemma & inne, från en ljuvlig skogs stigs promenad! nyduchade förståss, för bad i bäckar & lervälling, de är toppen de!  

 

Oj oj vad det regnat i natt!!! mycket vatten i skogen kan jag lova, bara sedan igår!...

 

Märta vaknade vid 03.00 tiden, ville ut & kissa!? & då började det mullra, så mysigt att ligga & lyssna på "Oskar" som slog på trumman mitt i natten!...  

 

Nu ska jag ta mej nått att äta, vovvarna har nyss ätit, bla. kokt kyckling file! & Märta har inte reagerat på det! super duper!  

 

                                        Kram mina fina!  

 

 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards