frallorna

Alla inlägg under maj 2010

Av Lena - 2 maj 2010 20:28

  

                       Kollar läget på bryggan!  

 

Blev en fin dag! trots att det blåste & inte var allt för varmt...

 

Fikade vid hamnen  sedan fikade vi vid min mamma åxå!  fast jag åt samanlagt bara en bulle!  

 

Sedan hem & åt upp resterna av tacosen från igår, lika gott idag!

 

Nu kvällsmys kvar av dagen, innan sängen väntar...

 

                         Kram och fin söndags kväll!  

Av Lena - 2 maj 2010 11:01

            

                 Sommarbilder, längtar...

 

Klicka på bilderna så blir dom större! 

-Sedan rör du muspilen på kortet, då kommer en text upp

-NEXT till höger på kortet & så klickar du dej vidare!

 

Vaknade till en morgon med klarblå himmel & sol, men nu har några moln dragit in.

Frost i natt, hoppas solen orkar värma dagen?..

 

Åker till hamnen en liten vända, tar självklart med kaffekorgen!  

 

                    Kram & fin söndag på er alla!!  

Av Lena - 1 maj 2010 22:20

  

                                 Trött & vacker...

 

Kalles kör vann "såklart" Körslaget!  hade inte trott något annat heller, men jag gillade att Picasso skulle ge sina pengar till djurhemmet! så på det viset var det ju dumt att hon inte vann!? hmmm 

 

Som Märta har fått oss att skratta ikväll!   gösses vilken tokfia hon är! Petrus hade förståss även han velat hänga på hennes upptåg, men fick inte..

-Hon bjöd på "Tokspratt" x100!!!!  

-& fick våra skrattmuskler att jobba för högtryck! 

 

Lite sömn i natt, är så där trött i ögonen, ska krypa ner på madrassen & sjunka in i drömmens värld...  

 

                              Kram mina fina! vi hörs!   

Av Lena - 1 maj 2010 17:16

  

Ser ut som om Petrus har en luva på sej!    

Myser framför tv:n...  

 

Har varit & klippt min far, fikat & pratat bort en stund.

 

Nu blir det snart taco, gott gott!

 

Ända sedan ett tiden, så har det stått som spön i backen! så vi har bara varit inne idag, men det sägs bli en bättre & soligare morgondag, så vi får väl stå ut!  

 

Nej nu ska jag börja med maten! sedan hålla mina tummar på Calles kör i Körslaget!    

 

                        Kram på er & mys på vet ja!  

Av Lena - 1 maj 2010 11:30

  

Min mamma med syster, ett kort i all hast! -vovvarna var lite "bångstyriga" ha ha...

 

Kaffe, bullar & tårta, prat & trevligt hos moster!  

 

Hem & fixade om lite, & iväg till bror med company!

Mat, brasa & prat!  

 

Jaha.. suck, så hade sonen sett till att åka från Stockholm mitt i natten med tåg, få vänta i 2,5 timmar ute på stationen (som är stängd nattetid) i Gävle mitt i natten! suck... för att sedan hamna i Krylbo & vänta ytterligare där i 2 timmar! 

 

Både jag & "mormor" hiade upp oss, stå där ute mitt i natten, vem som helst kan ju komma & slå ner honom... en mamma & mormors oro... gubben är alltid lugn...

 

Tåget kom dit 02.30,

-01.00 åkte vi från bror, då jag sa till gubben lite försiktigt att -kan vi inte åka & hämta honom 10 mil?

-Jo sa han vi gör det!  hade nog "lyckats" överföra min oro på honom åxå!  

 

En glad son mötte oss på stationen!  

 

Vi var hemma & kröp i sängen vid 05.00 men vad gjorde det? vår älskade son är hemma!  

 

Mulet väder idag, inget regn & inte så kallt, vet inte vad dagen bjuder ännu...

 

                          Kram & fin första Maj! ses  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards