frallorna

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2017

Loppis & fynd!

Av Lena - 8 augusti 2017 21:40


Igår följde jag med gubben som skulle hit till en demontering, himlen var så svart, men bara lite regn kom & ingen åska. En lugn vanlig dag


 


Idag träffade vi på denna lilla goding när vi åxå var i stan för att uträtta lite ärenden, blev sådär glad i hjärtat, gulle liten som var glad åt en tub med cilikon till husvagnen  & "pappa" köpte en Bahco såg!



Så åkte jag till en Loppis 2 byar bort, så galet stor!! denna välfyllda lada & flera uterum & bodar till!...



Priserna är så låga att det blir löjligt att betala!!!  otroligt!!  



En silverbricka & glas ljustakar, tror det kommer bli fint, kanske lägger jag glaskulor eller stenar omkring? & så köpte jag 15 assietter till katternas & kottarnas mat & små bullfat för oss, felfria, söta & vackra för 5 kr!  



Ganska så nyss var detta vår kvällshimel, minnen kommer... för 5 år sedan ungefär denna tid, tog jag ett beslut jag ångrar ännu i hjärtat... mina tårar rinner i en strid ström... & mina varför får aldrig ett svar...



                          Petrus        



                       Kram kram    

 
 
Ingen bild

Sofia

8 augusti 2017 21:58

😍 vart ligger den loppisen? 😉

Lena

8 augusti 2017 22:24

I Skenshyttan! Loppis sylt i slutet av samhället om man kommer från Borlänge hållet!
Öppet denna vecka tis-torsd. 13-17
Nästa vecka
Torsd. 12.00 - 18.00
Fred. 12.00 - 18.00
Lörd. 12.00 - 16.00
Sönd. 12.00 - 16.00
Väl värd ett besök!!!!! & jag ska dit en gång till :))

Varm kram! *hjärta*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 14 mars 18:36

      Igår var en blå dag med gult i hi hi 😉 Malte & jag tog en promenad medans husse uträttade ärenden inne i stan, snö har vi lite kvar av & mer ska vi få, ja såklart har inte allt kommit ner ännu, lite för tidigt för att tro & hoppas...

Av Lena - Söndag 10 mars 14:49

         I onsdags hade vi fantastiskt väder, med blå himmel men tyvärr ingen sommarvärme😉         Torsdag & lille bebis Frodo kom förbi, men hallå, huuuur ljuvlig 🥰 ...          ... & på kvällen hade vi bjud...

Av Lena - Lördag 2 mars 17:07

      Malte i förrgår & väntan på Sam ☺️       Så kom han igår tidigt på morronen, & somnade om en stund ❤️ Malte blir sååå glad när han är här, gulligt 😊      Idag har absolut hela dagen vart ...

Av Lena - Torsdag 29 feb 14:35

            En kurainnedag, regn & blåst, vi gick, eller skulle ut, Malte & jag men han ville snabbt in igen    Nyttofrukost, sedan har jag gjort fröbröd, en ljuvlig veg röra 😋 Västerbotte chips till älsklingens kex & ost, vi...

Av Lena - Tisdag 27 feb 17:35

     I söndags var det ett väldigt hit & dit väder, ömsom flingor som dasslock & uppehåll & aningen blå himmel...        .... Ungen hade inget emot att vara inne i värmen tills det värsta blåst förbi...     ... & så blev det en...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards