frallorna

Alla inlägg den 27 juli 2015

Av Lena - 27 juli 2015 21:40

             

För snart 7 år sedan, började vi båda -Tezz & jag- blogga på Expressens bloggportal, vi lärde trevande känna varandra, vi hade hundarna som det stora intresset.

Mycket har hänt sedan dess, & vi har verkligen funnit varandra  trots avståndet emellan oss, så finns vi för varandra  ibland går det långt mellan gångerna vi hörs, ibland oftare, men vi finns i varandras tankar & det är mer än nog för oss båda  


I med & motgång heter det, & så är det, att stötta & finnas nära, genom sybern, FB, sms & telefon  


Tack fina fina Tezz för att du berikar mitt liv  & Tack Jack för att du är den fina människa du är   


Vad skulle jag göra om jag inte hade din Blogg att vakna upp till!!   se dej & din fina familj & era äventyr!!  


Tack för dina varma ord på din Blogg idag, den gjorde min dag!  


http://www.sailaway.bloggplatsen.se


                                 Min fina vän  


                                    ----------------------------


 

Åkte till skgogen för att kolla efter svamp, hittade bara några små rackare, det tycks som om mina ställen ligger väldigt efter alla andras  tycker bara att det visas överallt hur mycket med kantareller det finns, men inte på mina ställen, uch så trist, jag vill ha massor nuuuuu!!  

   

Men Malte & Märta brydde sej inte alls i svamp  

 

Dom fikade & sprang på upptäckts färd & mådde som det anstår en Prins & en Prinsessa!!  

 

 

 

Handplockade en del blåbär, skulle göra smoties, men vi blev för mätta, får bli i morrn + lite hallon som börjat mogna på buskarna här hemma, äntligen!  

 

 

 

 

En så härlig skogstur  


Sedan blev det inte mycket gjort, eller för oss 3, gubben har grovjobbat sedan vi kom hem, han ska få massage på ryggen med Tigerbalsam.


                    Kram mina fina som kikar in  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards