frallorna

Direktlänk till inlägg 19 juli 2014

Fniss... ;)

Av Lena - 19 juli 2014 20:53


Lämnade Uppsala & tyckte denna skylt var så rolig, allt för att få sälja! :)) "Drive in" ;)   


Kom så fram till Gysinge, hittade en gratis "ställplats" som låg mitt i & så vackert.   


Tog en skön kvälls promenad i omgivningarna, så vackert <3

  

Tillbaks i husbilen, & gubben började letandet efter kanalerna på tv:n, samma som igår, jag dricker vin & skrattar så jag nästan kissar på mej, grannarna måste tro att vi har en "bisvärm" med oss, då det låter så när parabolen söker, ha ha ha ha.... 


Serverar simpla snacks i den så fina kvälls solens sken, men goda ;)    


Korv får han åxå, min bästa gubbe <3


Mer gott, ser inte så "glammigt ut" men de är inte vi heller ;) & Märta & Malte gillar Brie & rödbssallad oavsett ha ha ha ;)  

 

Efter 2 timmar kämpar gubben ännu  ;) ingen tv, men jag njuter av kvälls solen & allt!! medans "bina" håller låda! ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha.... ;)


Pst! nu ändrar "bina" läte, kanske något på "G" ha ha ha ha ... :)


                             Kram mina fina som kikar in <3

 
 
Ingen bild

Anna

19 juli 2014 22:00

Hej på er!!!

Va härligt ni har det👍
Och sommar brev det!
Ha en urmysig tripp! Det där med rödbetssallad på brie måste jag prova👏

Krama frallorna från mig❤️
Anna

Lena

20 juli 2014 21:41

Hej hej!! :))

Ja phuuu vilken varm sommar det blev!! :)) all värme på en gång lixom ;)

Ja det var en god kombo! man tager vad man haver som Kajsa Varg sa ;)

Kramarom dej♥

 
Therese

Therese

19 juli 2014 22:42

Oj, så härligt med jordgubbs-drive-in!! Jag skulle alla gånger svänga in!!
Lycka till med kanalsökandet! Annars kan man ju alltid titta på varann <3
Kram på er!

http://www.hund-lycka.blogspot.se

Lena

20 juli 2014 21:39

fast vi åkte förbi ;)

Kanalsökandet gick inget vidare, bara bina som surrade! ha ha ha ;)

Kramarom dej♥

 
Ingen bild

Eva från Skåne

19 juli 2014 22:43

Vad glad man blir av att läsa detta! Hoppas bina har kommit till ro!/Eva i Skåne

Lena

20 juli 2014 21:39

Tack! :)) nepp! bina fortsatte en lång stund & någon tv blev det inte! ha ha ha ha ;)

Kramarom dej♥

 
Carita

Carita

20 juli 2014 09:58

Det var en fyndig skylt som säkert får många att stanna upp vid "gubbståndet"! :-)

http://debutsky.wordpress.com

Lena

20 juli 2014 21:37

Ja eller hur! *skratt*

Kram kram♥

 
Ingen bild

Kerstin.

20 juli 2014 10:23

Vilket härligt jordgubbsställe där stannar nog alla för att köpa,men här hemma har det regnat så det blev sjö på gården och det är jätteblött än men det skall ju bli fint,hoppas Mats hittade några kanaler alltid ett elände med denna tv,tänker på våran,är ni på väg hem eller fortsätter ni hela veckan ut??
Kram på er!!

Lena

20 juli 2014 21:37

Ha ha fast inte vi! ;)

Där vi var kom inte många droppar men åskan slog ;)

Nu är vi hemma! :))

Kram kram♥

 
Piedra

Piedra

20 juli 2014 20:22

Hi hi, kul att du skrattar åt eländet med TV:n. Vi har ingen i husvagnen. Kanske lika skönt det. Vi har ingen här än heller. Eller jo, vi har en men den är så gammal så den går inte att koppla in på boxen. Nåja, vad är väl en TV...
Kram! <3

http://enplatsilivet.blogspot.se

Lena

20 juli 2014 21:36

Gubben är mer beroende av tv än jag i husbilen fniss, så därför skrattade jag så magen fick kramp till slut, den kan jag skippa när vi är ute & far ;)

Kramarom dej♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Söndag 28 april 15:24

            Malte & jag powevalkar dagligen i motionsspåret i Romme, ser aldrig en själ, rogivande, men inte på latsidan, för vi backtränar nått enormt 😯 speciellt för Maltes skull, ibland sjunker han lite med bakdelen om han står läng...

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards