frallorna

Direktlänk till inlägg 15 februari 2014

Melodifestivalen...

Av Lena - 15 februari 2014 21:08

 

Så kan det se ut en vanlig kväll på golvsängen, Malte ligger på pappas mage & så pussas dom hi hi ;) & Märta väntar på mej ;)


Jaha, så har vi lyssnat på alla Mello bidragen, 7 som inte var i mitt tycke bra, & en som stack ut, dock ingen slager, men Cajsa Stinas ballad var skön, & jag tror den kommer bli bättre & bättre med tiden...


I morrn kväll mina vänner, så tror jag jag ska visa er före & efter bilder på tvättstugan!! & kanske måste ni ta lugnande före så ni inte svimmar hö hö...


          Kvällskram på er från Lena bohem med flock! :))

 
 
Kikkan

Kikkan

15 februari 2014 22:50

Vi kan se Melodifestivalen på storskärm i London. Tydligen var det smockfullt i stora salen i Kyrkans lokaler till både OS & "Mello". Jag höll mig hemma. Lite solsken idag, men mer oväder på väg :( Många kramar ♥♥♥

http://kickssons.bloggplatsen.se

Lena

16 februari 2014 20:58

Vad kul att se den med andra mäniskor! få bolla sitt tycke med hi hi ;) för olika tycker ju alla he he ;)

Kram kram! :))

 
Piedra

Piedra

16 februari 2014 05:09

Jag tittade inte på Melodifestivalen, men Cajsa Stina brukar vara bra. Hon har en underbar röst för ballader och visor. Kram! <3

http://enplatsilivet.blogspot.se

Lena

16 februari 2014 21:00

Ja hennes låt var så skön på något vis

 
S/Y Euphoria

S/Y Euphoria

16 februari 2014 13:55

Halloj!
Kollade inte eftersom jag jobbade, och jobbar nu också ;-)
Längtar till imorgon då jag har fem dagar ledigt framför mig!
Kram

http://www.sailaway.bloggplatsen.se

Lena

16 februari 2014 21:03

Jag förstår att du inte såg den, för jag visste att du jobbade ;) inget att missa egentligen, men jag kollar ändå & blir mest förbaskad över att det mesta inte är i min smak ;) det var bättre förr, då man hade en Sverige final & en stor!....

Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards