frallorna

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2012

Konungarnas Konung

Av Lena - 9 augusti 2012 17:43

 

Älskade älskade älskade älskade Petrus har lämnat Jordelivet


Vi har mist den finaste, kärleksfullaste, mjukaste, varmaste vän  


Inga ord kan förklara denna fasansfulla smärta & inga ord kan ge oss tröst...


Mitt hjärta är stympat för alltid, har svårt att andas, gråter, skriker, men han kommer alldrig att pussa mej mer, vet inte hur jag ska orka vidare... /Lena



 
 
Ingen bild

Ingrid

9 augusti 2012 17:50

All världens styrka och massor av bamsekramar till er.
Älskade goa Petrus <3 <3 <3

 
marina

marina

9 augusti 2012 17:54

Jag är så ledsen för er skull! <3 <3 <3

http://www.marinapralina.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Magnus

9 augusti 2012 17:55

Finns inte ord❤. Finaste pappa Petrus❤........ Beklagar eran enorma förlust❤. Kram till bästa farmor Lena med familj❤

 
pezze

pezze

9 augusti 2012 17:58

Nej..fan vad tråkigt..
Det e orättvist....
Hade en känsla av att det hade hänt ngt trist, pga du ej bloggat...
En stor styrkekramar från mig...

http://humbybumbysknasigavarld.bloggagratis.se

 
Birgitta

Birgitta

9 augusti 2012 18:00

Åh Lena så sorgligt och så orättvist. En stor varm kram från Caesar och mig.

http://www.vanersborgsdockmuseum.se

 
Ingen bild

Christina

9 augusti 2012 18:14

Av en slump kom jag att hitta din blogg på nätet och varje dag efter jobbet har jag slagit mig ner framför datan för att läsa om era små äventyr och jag har bara älskat dina inlägg om dina hundar. De har fyllt mig med glädje! Det smärtar mig enormt att läsa att Petrus är borta. Önskar att det fanns nåt som jag kunde skriva som kan lindra din tunga sorg. Tänker på dig! STOR kram!

 
Ingen bild

Maria jones

9 augusti 2012 18:31

Delar era tårar Lena o Mats <3 varma varma kramar från oss

 
Ingen bild

Sara & Alice

9 augusti 2012 18:36

Åh vi beklagar verkligen förlusten!!! Styrkekram!

 
Ingen bild

Tony och Denny

9 augusti 2012 18:42

Blir så ledsen när jag läser detta. De största kramarna till er!

 
Ingen bild

Alabeth

9 augusti 2012 18:57

Jag känner djup sorg.Vad var det som hände med goa Petrus ute på Lindö? Du måste berätta när du har hämtat dig från den stora förlusten och sorgen har lagt sig något.Jag anade att något fruktansvärt hade hänt eftersom det blev så tyst på bloggen.Jag önskar dig allt gott och mycket vila och att du får många pussar av Märta o. Malte.Jag vet hur tung sorgen kan vara efter en charmig fralla.STYRKE KRAMAR! Mvh Alabeth

 
Marianne & Leif. Frallagänget

Marianne & Leif. Frallagänget

9 augusti 2012 19:01

Finns inga ord för detta. Petrusmannen kommer alltid att finnas i allas våra minnen. Vi som har den stora äran att äga ett Petrusbarn lovar att vårda dom väl och när vi tävlar så tävlar vi till vår Pappas ära och minne.Vi förstår era tårar och era VARFÖR just Petrus, som var den bästa av dom bästa. Kraaamar från oss alla i Frallagånget.

http://lufsenburg.se

 
Annelie

Annelie

9 augusti 2012 19:18

Inga ord kan lindra den smärta i själen en förlust orsakar. Allt jag kan säga är att jag lider med er. Så ledsen för er skull!!
Tusen kramar!

http://hundvard.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

eva o christer

9 augusti 2012 19:24

det finns inte tillräckligt med tårar för detta som hänt pussar och kramar från rakarbullens allas albert med familj

 
Ingen bild

SARA AXELSSON

9 augusti 2012 19:40

TÅRARNA FALLER, OCH JAG UNDRAR VAD??? MED ERAN PETRUS. MINA TANKAR FINNS HOS ER, STORA KRAMEN FRÅN MIG OCH MINA TROLL
FY FABIAN :..(

 
Ingen bild

sofie

9 augusti 2012 19:47

Ååååå vad jag e ledsen för er skull. Så fruktansvärt att förlora något så älskat! Varm kram Lena. Kan inte heller sluta gråta trots att jag bara träffat din Prins ett fåtal ggr. Din oerhörda fina äkta kärlek för vovvarna berör mig så. Önskar jag kunde säga eller göra ngt.... Varmaste kram till dig Lena<3

 
Ingen bild

ErikaSH

9 augusti 2012 19:57

Men vad är det jag läser!!! Fy vad hemskt och vad jag lider med er... Tusen kramar från mej o tjejerna

 
GeddFish

GeddFish

9 augusti 2012 19:58

Men, vilken smärta! Jag tror inte det är sant, det jag läser! Och jag vet att det finns inget som lindrar, jag har ju själv sorg!
Jag lider med er, gråter med er, finaste finaste hjärtan.
Varm kram♥♥♥ från Gerd

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Kicki med hundar

Kicki med hundar

9 augusti 2012 20:10

Men kära, söta du, vad i hela friden har hänt?? Jag får rysningar och tårar när jag läser detta fruktansvärda.
Jag förstår att du är helt nedbruten och kommer så vara ett längre tag. Det är en plåga att sörja en älskad vän, som går bort alldeles för tidigt. Vi har dom ju bara till låns ett tag, men nog borde ni fått många fler goda år tillsammans.
Kramar i sorgen!Kicki

http://www.travarens,se

 
Ingen bild

Kerstin.

9 augusti 2012 20:27

Åååå Lena mina tankar är hos dig,vet hur du känner det,så fruktansvärt
varför,varför skulle det bli så här????
Stora varma kramar till er.
Kerstin.

 
Ingen bild

Anna

9 augusti 2012 20:31

NEEEEEEEEEEEEEEEEJ !

Å, sköt om er!

Finns inga ord! Så fin kille...

Kramar...
ANNA

 
Buttons 0 Floridatjej

Buttons 0 Floridatjej

9 augusti 2012 23:26

Nej men så fruktansvärt,styrkekram från mig och många pussar från Buttons.

http://floridatjej.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Di

9 augusti 2012 23:38

Åh vad tragiskt !Kärlek och styrker kramar till er alla!

 
Martina

Martina

9 augusti 2012 23:58

Älskade Petrus....sov så gott <3

Styrke kramar till er Lena & Mats

http://www.kenneldarkeyes.n.nu

 
Kikkan

Kikkan

10 augusti 2012 00:11

Kära Lena, Mats & resten av familjen, våra tankar är med Er alla. Fattar inte att min favorit ♥Petrus♥ inte finns längre. R.I.P Kramar Rob & Kikkan ♥♥♥

http://kickssons.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

S

10 augusti 2012 08:15

Men kära hjärtandes så hemskt! Vad har hänt? Lider med ER... Petrus verkade ju vara en sådan fin å rar hund.Han kommer att vara saknad även här på bloggen tror jag. Kramar om! ♥♥♥♥

 
Simona

Simona

10 augusti 2012 08:17

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

http://pågottochont:blogspot.com

 
Ingen bild

Anonym frallorna-följare

10 augusti 2012 09:36

Skickar ett paket lenaste Lambi-näsdukar till Dig. Räcker dock ingenvart i sorgen.

 
Piedra

Piedra

10 augusti 2012 13:15

Men allra käraste Lena, det gör ont ända hit! Tårarna rinner när jag läser vad du skriver, och jag undrar i vad i all världen det är som har hänt. Är med dig i din smärta och skickar allra största tröstkramen! ♥♥♥♥♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Blessingsrehab

Blessingsrehab

10 augusti 2012 14:41

Kära familjen..Jag kände på mig att något var galet när du inte varit inne på några dagar..Tröstekramar till er, om det nu kan lindra. Petrus har jag följt som liten valp..Mmm det kommer att bli tomt på fotografierna..Jag är glad för att min lilla kines snart 9 år. Fortfarande pigg utan krämpor är med oss här på jorden.
Kramom goa Lena kramom i detta ledsna...Massor av blessings♥♥♥

http://Blessingsrehab.bloggplatsen.se

 
Therese

Therese

10 augusti 2012 15:07

Så oerhört smärtsamt! Jag kan inte med ord beskriva hur ledsen jag är för er skull - trots att jag inte känner er så känner jag starkt hur det måste kännas för er. Har följt er under en tid och tyckte han var SÅ fin!
Styrkekramar!

http://www.frallaliv.blogspot.se

 
Helén med Mastiffer

Helén med Mastiffer

10 augusti 2012 16:12

Tårarna rinner när jag läser detta, så otroligt smärtsamt att mista de bästa vännerna...
Kramar från Helén och Mastifferna

http://caliber.doggyblogg.se

 
Ingen bild

Teresa

10 augusti 2012 17:22

Lena, mina tankar går till dig och din familj! Mina tårar vill inte sluta rinna. Petrus kommer leva kvar i våra hjärtan, han var den snyggaste av dem alla! Mycket styrka o kärlek
Teresa och Ofelia o Doris

 
paloma

paloma

15 augusti 2012 13:17

Neeeeeeej!!!!!!! Det är inte sant???? oh!!!! vad ledsen jag blir! Förstod att det var något när jag inte hört av dig! oh älskade Lena!<3<3<3<3 mina tankar är med er!<3<3<3 Syrkekram<3<3 kan inte göra hjärtan! Men <3<3 Skall genast tända ett ljus för Petrus här brevid Marcus!

http://www.paloma.bloggplatsen.se

 
Stephie

Stephie

9 september 2012 00:41

Kära Lena, tårarna rinner ner för mina kinder. så oerhört tragiskt. finns nog inget jag kan säga nu som får något att kännas bättre, men jag vet att Petrus har haft den bästa människofamiljen nånsin. det ser man på alla videos och bilder du lagt upp. Vila i frid, käre Petrus. Kram till er alla!

http://www.thepinkstory.blogspot.com

 
Ingen bild

Alabeth

9 september 2012 10:01

Styrkekram till dig.Gör bara roliga saker.Krama och pussa Märta och Malte,glöm inte Husse!Mvh Alabet som kommer att sakna dig och frallorna.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Söndag 28 april 15:24

            Malte & jag powevalkar dagligen i motionsspåret i Romme, ser aldrig en själ, rogivande, men inte på latsidan, för vi backtränar nått enormt 😯 speciellt för Maltes skull, ibland sjunker han lite med bakdelen om han står läng...

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards