frallorna

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2010

Hallå!

Av Lena - 30 augusti 2010 22:18

  

    Petrus har sagt godbye till sin fina   tjej...  

                            ...& är hemma igen!!  

 

Fick så hem Prinsen idag! ljuvligt!!!!  

 

När vi kommit hem, knakade huvudet helt ihop på mej, såg både dubbelt & inte alls...

 

Petrus & Märta stojade på, först lite avaktande & stötit lixom, men så lossnade allt, & det var som förr!!  

 

Han åt som en jätte! gott gott! 

 

Lade oss framför tv:n, & där somnade vi som stockar alla 3 i flera timmar!!

 

Nu så! är friden återställd  & min flock är samlad igen!  

 

                               Kvällskram & natti natti!  

 
 
Kicki

Kicki

30 augusti 2010 23:38

så skönt att han är hemma igen lille prinsen
och hoppas att ditt huvud har blivit bra nu...Kramisar

http://www.frallanlotta.blogspot.com

Lena

30 augusti 2010 23:47

Ja oj oj... fast jag visste att han hade det sååå bra! så fattades han oss & jag kände vår flock så halv...
Huvudet är lite vajsigt ännu, men bättre! natten läker nog det helt! ;)
Kram!♥

 
Buttons

Buttons

31 augusti 2010 02:59

Självklart är det jättesvårt då dom inte är hemma,jag sover dåligt om inte Buttons snusar bredvid mig. Skönt att ni alla är tillsammans igen. Fick Petrus till det till slut ? I så fall, när blir han pappa ?

soliga kramar

http://floridatjej.bloggplatsen.se

Lena

31 augusti 2010 16:17

ja hua, hemma ska dom vara! :) & även om dom har det bra där dom är, så stämmer det inte lixom, saknaden är jobbig & allt käns så fel, ja så är det i alla fall för mej!! & dej ;)
Jodå, han fick till det fniss & om "så" skulle vara så är det om drygt 2 månader ;)
Kram på er!♥

 
Ingen bild

Jane

31 augusti 2010 06:47

Halloj!
Tack så mycket....nu har jag fått din knackebank ;) Hoppas din gått över.
Så mysigt Petrus har det då med tjejen hi hi!!
Skulle vilja sussa ett par timmar till....är så trött.

Ha en fin dag, kramisar Jane (Pane)

Lena

31 augusti 2010 16:13

Nja vet inte om jag gett bort den! har fått en sväng till nu sedan jag kom från jobbet, så nu har jag tagit lite Panodil...
-& föresten! hade jag skickat iväg den, hade jag alldrig skickat den till dej!! ;)
Tror han gillar att vara hemma igen! sov som en stock hela kvällen & hela natt ;) drygt med tjejer ibland ;) ha ha..
Kram!♥

 
Snosse

Snosse

31 augusti 2010 09:12

Skönt för dig som flockledare att flocken är samlad igen! Det är först då man kan vila. Kram!

http://blogg.expressen.se/snossefilosoferar

Lena

31 augusti 2010 16:10

Ja så är det! alldelens så sant ;)
Kram!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards