frallorna

Direktlänk till inlägg 22 april 2010

Skogen & kallt!

Av Lena - 22 april 2010 16:08

  

                Se upp!! -full rulle i skogen!!    

             -Idag var de kläder på som gällde!   

                                              Mysfia!  

 

Jobbade en kort stund på förmiddagen.

Petrus fick sin lilla promenad, & sedan fick han vara i buren under tiden jag var borta, Märta hon ligger på hall soffan

Det gick förståss kanon  

 

Hem till ett stort "pusskalas" & sedan en liten vända ute, som nästan gick över styr, då båda fick tokspratt...vilket ju inte får hända, suck...

 

När gubben kom hem från sitt, så gick Märtan & jag till skogen en timme, fick ha täcket på, för gösses vad kallt vi har! blåser nordan så in i norden!  

 

                                            Kram för nu!   

 
 
Ingen bild

Kerstin.

22 april 2010 17:52

Ja kallt är det,,,gick med Kasper på stigen upp till vägen ovanför här, och vad är det som ligger där,,,3 huggormar!!! så nu kan man inte gå där mer, ser ut å bli mer å mer av dom, fy va jobbigt, när det är sommar å inte kunna gå med hundarna lösa.
Nu blir det mat, sen skall vi se på Landgång.
Ha D Kerstin.

 
Rosi

Rosi

22 april 2010 18:55

Hej, vi vaknade till snöstorm idag och 6-7 cm nysnö!! och det fortsatte att snöa och blåsa som f**n nästan hela dagen, så det var ingen höjdare idag på vår skogsprommis.
Ha en bra kväll.

http://www.boxerfralla.se

 
Lena

Lena

22 april 2010 21:09

Kerstin!
Men vad säger du!??? Huggormar!! nu??
Tänkte precis när vi var i skogen idag, att -de är då långt kvar tills Ormarna kommer fram! å så har du sett dom idag!? Fy kattsingen minst sagt... å andra sidan har vi alldrig sett några någon gång när vi vart i skogen...
Å vad jag gillade hans program på Havet som gick! men nu är han i land ser jag & lagar mat, får kolla någon repris!
Kram på er! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

22 april 2010 21:11

Rosi!
Å jösses!! så mycket snö! vi fick ingen, vilket jag är sååå taxam för! he he...
Men kallt som katsingen har vi, så nu eldar gubben, så jag slipper gnälla om att jag fryser *skratt*
Kram på er! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 9 maj 15:02

   Så kom då veden hem igår i regnet , förr tyckte jag det var ok, ja tillockmed kul ibland, men de va då de... nu tycker jag det är fruktansvärt tråkigt 😫 kärestans däremot tycker det är meditativt & så rogivande... väldigt olika tycke &#...

Av Lena - Tisdag 7 maj 19:19

       I söndags morron 08.30 gick jag iväg, finaste granne Eva stod på verandan & hängde på 🥰 blev 4,5 km & prat & prat 😃                  Igår gick jag iväg själv, tog en vända på 2+ 6 km, kylslaget & perfekt...

Av Lena - Lördag 4 maj 08:25

          Så hamnade vi i Leksand i tisdags, promenader & Malte avsvalningar i Siljan 👏        Onsdag morron innan dom andra 2 vaknade gick jag iväg till Siljans konditori för att inhandla färskt bröd till älsklingens frukost, ...

Av Lena - Söndag 28 april 15:24

            Malte & jag powevalkar dagligen i motionsspåret i Romme, ser aldrig en själ, rogivande, men inte på latsidan, för vi backtränar nått enormt 😯 speciellt för Maltes skull, ibland sjunker han lite med bakdelen om han står läng...

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards