frallorna

Direktlänk till inlägg 30 januari 2010

Här igen! fniss..

Av Lena - 30 januari 2010 16:07

  

                Hittade "ram" verkstan idag åxå! 

 

Igår arbetad jag sååå intensivt så jag bara "lyssnade" på Lats Dace, satt här som iglad och bara gjorde fel & fel & fel hela hela tiden... men nu! har en av 1000 polätter i alla fall trillat ner he he.. återstår 999  

 

I kväll ska jag i alla fall se Robinsson finalen

 

Vovvarna gillar nog inte Photoshop, så värst! men å andra sidan så gillar dom varandra ganska mycket nu  så dom är nog ganska glada för att jag inte stör! fniss..

Undra hur länge höglöpet brukar håller i sej? någon som vet? Petrus är inte stimmig alls! medans Märta är jätte jobbig på honom emellanåt!...

 

Kram för nu!  

-ska iväg till Photoshop igen! ses!  

 

 

 
 
Ingen bild

Di

30 januari 2010 17:44

Hahaha vad du kan :) och roligt att du också engagerar dig i Photoshopen :) själv har jag precis fixat till den svenska så ska se om jag har tid att ägna mej åt det...ska också se robinsson idag Final! JU...göra LibaPizza...brödet finns på Willys..kramkram

 
Lena

Lena

30 januari 2010 18:09

Di!
Willys! bra då vet jag! handlar inte där så ofta, men brukar köpa upp lite kattmat ibland, den sort mina älskar är billigast där i hela Borlänge! & gott ska dom ha älsklingarna;-)
Klart de blir Robinsson :-) och lite rotfrukt grateng med vitlök som jag gjorde igår, men som är god nog för flera dagar! he he...
Ja en kurs i Photoshopp är verkligen på sin plats! jag förstår inte mycket suck suck...
Kram & mysig kväll! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Kerstin.

30 januari 2010 20:31

Men Lena va du har gjort fint, du är ju superduktig,,,,har letat efter ramen men kan ej finna den, den är nog inte med på min cd tror du????????? Men superfint har du i alla fall gjort på din blogg.
Ha en bra kväll Kerstin.

 
nakkik

nakkik

30 januari 2010 20:52

Jag ligger på golvet alldeles utmattad av tekniken 'FNISS', såg på videon om moderskeppet... så nu snurrar det både i huvudet & i ögonen, fattar nog NADA (teflon brain igen!!). Skotten köpte sig en iPhone i veckan och nu tror han att jag vill lära mig hur den fungerar. But no thanks, jag nöjer mig med min gamla Nokia.. Jag får nog boka kurs hos Dig i sommar....och lära mig lite fotoshop knep. Sitt nu inte uppe hela natten i kväll också!!! Kramar ♥♥ ♫♪♪

http://blogg.expressen.se/nakkik

 
Lena

Lena

30 januari 2010 22:08

Kerstin!
För att skriva trycker du på T på vänster sida där redskapen finns!! sedan på olika text skrifter storlek, färg osv, och sätter pennan på bilden och vipps! så textar du!!
Det var min syster som förklarade det för mej, jag hittade heller inte på hur man gjorde!
Jobba på! ;-)
Kram & natti! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

30 januari 2010 23:08

nakkik!
Gratis Tivoli!! -har även jag i skallen! ha ha ha...
Ja fy attans vad huvudet får arbeta ibland *skratt* kanske bra de så vi inte somnar in helt! ha ha ha...
23.07 nja en liten stund till är jag uppe! och någon lärare i lär jag alldrig bli! hi hi..
Kram och natti! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards