frallorna

Alla inlägg den 4 december 2009

Av Lena - 4 december 2009 22:11

  

Roar sej med att bita sönder en "godis gömma"..  

 ..som Petrus sedan fixade till molekyler... 

 

 

Snart kommer gubben! då ska vi prata om dagen! & kvälls mysa...innan jag somnar ha ha  -så de blir tjing och natti föridag!

                                     Kram! 

 

Pst! Calle gick vidare till finalen!!!!! -va nöjd jag är!  skratt skratt...

Av Lena - 4 december 2009 18:22

  

                                    Ihoprullad Aika!...  

                                   ...busiga frallor!...  

           ...försöker slita itu "lortgrisen!  ...

 

Snart Idol! ska självklart hålla tummarna för Calle!

 

Gubben jobbar, kommer 22.30, så tills dess får jag mysa själv med vovvarna i soffan   

 

 Kram på er ni fina läsare av min blogg!!  

 

Av Lena - 4 december 2009 11:56

  

                                      Spejaren!... 

 

Å hjääälp va glad jag är nu!!!!

Var till tandläkaren och gjorde en undersökning, jag har alltså inte varit vid en tandläkare sedan jag nyligen tappat en bit ur en tand, och tänkte att ok, nu gör jag den där undersökningen som jag gruvat mej för i mer än 10 år!!! fattar ni? inte vart hos en tandläkare på ca 10-12 år!... hu hu...

Och vad säger hon då efter röntgen och nogrann undersökning?

-jag var livrädd, tänkte att nu kommer dommen!! -typ 10 hål eller så...

-God tand/mun hälsa! -Inga hål! fina tänder!!!

Jag hade kunnat ställt mej upp och pussat henne!! ha ha ha... & på de 300 kr i rabatt! så att få denna ljuvliga "dom" kostade mej endast 350 kr!   

Ska till tandhyginisten i januari, för lite tandsten bortagning och flour inpackning!

 

Ååååå va glad & lättad jag är...  

 

Nu blir de "snö" promenad med vovvarna om en liten stund! 

 

                           Ses! kram på er!  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards