frallorna

Direktlänk till inlägg 15 juni 2024

Lov & Student…

Av Lena - Lördag 15 juni 16:56

       

 

Torsdag morron & promenad i delvis duggregn, perfekt & så skönt när man blivit varm 👍

När jag kom hem kom åxå Sam med mamma cyklandes från skolan, äntligen skollov!! 😆 & det firades in av hans mormor & morfar, vi & dom, fick en precent vi gått ihop om  & som han önskat ☺️

 

         

 

                               Syskon ❤️❤️❤️


         

 

 Så i fredags tog min systerdotter & mitt Gudbarn Studenten 🎉 en så stor dag i livet ❤️  & solen strålade ☀️

Hela Falun levde upp av glada studenter, hur härligt 🤣☀️🤣

Mot eftermiddagen blev det sedan buffé al'a lyx! för oss alla 27 som var där, både små & stora 😊 fina precenter & en lycklig Elsa ❤️❤️❤️

 


 

...  & ja ja säger då de, min underbara lillasyster hade köpt en precent till mej 🥰 hon har själv lika koppar & som jag blev såååå kär i 😊 & nu har även jag sådana 👏👏👏 min goa lillasyster älskar dej ❤️❤️❤️ 

 

 

 

      

 

Idag åkte vi till Fågelmyrasopsnläggning & slänge lite skräp, sedan en promenad i Romme där det åXå var loppis! men jag kollade inte ens, då hittar jag ju bara en massa fint 🤭 efter bidde det såklart bilfika 

 

Nu har älsklingen åkt & handlat hämtmat 😋 som omväxling till mina sallader 😄 till det lite rött naturvin 🍷 & kanske ett bad...

 

      Kram & fin helg ☀️

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 22 juni 19:08

              Kl 10.00 börjar traktor körningen i år 5 styckna till ängarna för att samla blomster till Majstången, men folk hoppar på lite överallt 😃              Underbara sonhustrun & jag 🥰      Så vid kl 15...

Av Lena - Torsdag 20 juni 23:05

      Storstädat köket, & gjort om gardinkappor med spets till 2 längder, blev helt kär i dessa jag hittade i ett uthus vi plockat ut förut, & jo jag vet, är som min farmor, hon hade åXå pinaler & pynt överallt & älskade åXå orange & färger hit &...

Av Lena - Onsdag 19 juni 04:42

        Morgonpromenad igår, tänkte gå in i skogen, tyvärr hade regnet gjort stigen till en gegg & smet stig, eller "smacku" på Dalmål 🤭, frukost, gillar inte köpebröd, mest bara onödiga tillsatser 😒 tur det ändå finns ibland...

Av Lena - Måndag 17 juni 17:14

      Alltså på morgonpromenaden blevvdet en blommbeundran, som iof alltid, magiskt vad dom gör, kantar dikesrenarna & ängar ...         ... tistelns färg är ju åXå nått i särklass...         ... den ljuvliga klövern inte att g...

Av Lena - Onsdag 12 juni 20:54

     Nerför....       -Men mamma! menar du att vi ska gå uppför backen oxå??? 🤔 -ja lilla vän, men vi tar det i din takt 🥰       Fotbollsplanen låg öde, där vi väntade efter promenaden medans husse var in till sta...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards