frallorna

Alla inlägg den 5 april 2021

Av Lena - 5 april 2021 19:54


Igårkväll var vi bjudna till våra härliga vänner...



... fullkomligt magisk mat, har sagt det förr & säger det igen, Mona du är magisk på att krydda maten! & du Johan en fantastisk drinkblandare! 



Glass med kanderade nötter & hjortronsylt, alltså huuuur gott!  



Hon målar tavlor så man nästan svimmar, vad sägs om denna skönhet  hennes terapiarbete under covid-året



Vaknade i morse till lite snö, vi hade undgått de mesta av snön som skönt var, men hua så kallt hela dagen, fast vackert

Än så länge står möblerna ihopskjutna & inte som det sedan ska vara, men...



...Tapeten är uppsatt & jag är så nöjd så jag kan inte ens förklara min lycka över den   passar så fint till mäblerna, mitt Slotts rum på 22 kvadrat 



Promenad & just då värmde solen lite




Det enda som jag har sett av Påsken är denna jag fick av mamma i veckan, ett minne från min älskade mormor Karin  


I fredags, igår & idag har jag stått vid spisen i timmar, idag fick arbetarna smarriga pajer med tillbehör   det är jag som tagit på mej, erbjudit den uppgiften    men åxå så skönt det var då att bara få sjunka ner & bli serverad så god mat & prata & skratta med älskade vänner igår 


Efterssom jag gör mat så det blir massor över, så finns det nu massor i frysen, så skönt när tid & ork tryter ibland


Just nu är ett av mina favvoprogram på Svt 1 -Husdrömmar 


   Varm Kram till dej som kikar in, & hoppas ni fick en skön påsk    

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards