frallorna

Alla inlägg den 25 februari 2017

Av Lena - 25 februari 2017 17:21



Efter lunch packade vi i skräp i bilen & åkte till tippen, efter det en promenad i hamnen, så många hundar, människor, några bilar & skotrar på isen,  & en enda stor sol!!  fast vi kom ändå på slutet av solens tid, för efter en halvtimme hade moln börjat att skymma "henne"  men då räckte det för vår del, kände jag so har armen innanför jackan, så den inte går att stänga helt, & jätte varmt var det inte.


Malte är alltid på & vill springa, Märta var mer än på & skvatt galen!! for som en tromb, yster så jag vet inte vad  Självklart gick jag "broddat" & idag extra försiktigt  


  Ikväll ska jag skåla in min brutna axel med bubbel!!  kolla på hästhoppning, mellon & mysa  



                       Kram fin kväll  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards