frallorna

Alla inlägg den 23 juli 2017

Av Lena - 23 juli 2017 20:57


Men vad skådar mitt högra öga?? jo när jag var ute & fyllde på vattenkaren & mat till kottar & fåglar, så kom en BEBIS kotte gåendes!! sååå liten så liten!! gösses! mitt hjärta slog volter av kärlek!!  sedan kom mamma kotte emot den, dom pussades lite, den åt ingen mat jag bjöd på, hur jag än försökte, kanske diar den bara fortfarande?? & tänk om det finns fler små bebisar i gräset där den kom ifrån  


Hur svårt var det då att åka hemmifån!! jag har ju precis fått barn ju!!   

Men min granne, vän & veterinär ska sköta om dom, ge hela ligan mat å så & hålla ställningarna lixom ena sonen  



Här är 2 av dom "stora" & lilleman  han var inte alls blyg, gick på mina skor! & strosade runt på gården i säkert 1 timme! såg ut som den åt gräs? hoppas han har en bra mamma som ser till den väl! tidigare års kottemamma lät då sina 3 gå vind för våg, dom kanske gör så, vad vet jag?   men dom var åxå lite större...

Nåja, de blir nog bra 



Nu är vi ute på en kort roadtripp, mysigt  


                Kram kram till dej som kikar in!    

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards