frallorna

Alla inlägg den 31 mars 2016

Av Lena - 31 mars 2016 21:32

 

När jag vaknade efter sömnen, förvisso med grus i ögonen, så åkte vi till mina föräldrar, fikade...

 

... massa gott!! min mamma hade bakat alá vegan såklart till mej, den bruna sockerkakan var "to die for" bana & kanel, så magiskt saftig  & drömmarna är åxå magiska, får inte nog av dom  muffinsarna orkade jag inte prova, men jag har massa med hem för frysen, min älskade mamma hon pysslar, bakar & lagar mat åt mej, fick åxå en magisk grönsaks soppa med hem!  

 

Ja M & M får åxå gottis, såklart!!  & Malte piper som en utsvulten en & kraffsar med sin tass för mer & mer av mommos fika  Märta är inte alls lika fika sugen, tur det  

 

 

Tog en liten promenad innan vi åkte hem.


Jobbade både inne & ute med bil i natt & med en härlig kolega   jag inte jobbat med tidigare, eller jo! för 17 år sedan! hade såååå mycket att prata om, hur våra familjer vuxit, & hon mins saker om mej som jag helt glömt!  


Nu är jag en tröttmössa & John Blund kommr snart.


I morrn ser vi framemot den sol som utlovats!


                             Kram & sussa sött  


Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards