frallorna

Alla inlägg den 29 februari 2016

Av Lena - 29 februari 2016 19:06


Farit runt & städat, det behövs här hemma, då jag ser till att ha för många pinaler omkring mej he he   men en promenad i solen blev det, dock inte på åkrarna, dom kanske vi tar i morrn istället



Åkte in till stan & kollade en matta jag sett på bild, tyvärr fans den inte, men jag köpte ett stort fång ganska outslagna Nejlikor istället, blommor jag fullständigt förundras över, då dom står huuuuur länge som helst! har haft Nejlikor i 2 omgångar nu, & jag tror nästan dom är av plast, då dom håller i flera veckor! få se om dessa mini åxå håller lika länge, dom skulle då göra det sa expediten på blommaffären  


Köpte ett vinerbröd till gubben, det fick han under min "intervju" om nya jobbet när han kom hem!! hade typ tusen frågor!   så spännande & han tyckte det var hur bra som helst & massa trevliga jobbarkompisar!! nu går han här med ett leende på läpparna, känns underbart  


Kvälls-tv väntar, 3 avsnitt av olika serier efter varandra!   



                               Kram på er   

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards