frallorna

Alla inlägg den 2 januari 2016

Av Lena - 2 januari 2016 18:39

 


Bild för 1 år sedan! liiite mer snö nu, men inget att hurra för. Det har dalat flingor ner till & från hela dagen, lätta som puder, det blir inte så mycket på marken   men vitt & ljusare i alla fall & minus 6


I morrn ska vi på kalas för Elsa, min systerdotter, handlat precenter, attans fina endra  var förbi på affären som säljer "fågelmat" på samma runda, idag fanns inga stora kassar, bara små med fikabröd för "folk", men jag har i frysen ännu, så jag väntar på dom stora för "fåglar" hi hi  


Har varit ledig så länge så alla dagar är snart lördagar typ  men ikväll börjar gubben med mjukstart & 2 nätter, själv blir det Stjärnorna på slottet & Morgan Allings tur, den vill jag inte missa  samtidigt är det Sven Ingvars resa samma tid, men den får jag se någon annan gång om det blir av.


                      Kram alla gullisar som kikar in   

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards