frallorna

Alla inlägg den 14 september 2012

Av Lena - 14 september 2012 22:08

 


Käns så tomt här hemma... tänk så grabbarna bus lekte med varandra, så kul dom hade  Märta leker inte på samma vis, men Malte försöker få

med henne  


Saknar vår Prins, saknar saknar...


                   Kvällskram mina fina som kikar in  

Av Lena - 14 september 2012 14:58

 


 

Obs! ingen fästing på hakan, bara en vattendroppe

 


 


Ibland blir jag lite "ego" & undrar i mitt stilla sinne om någon mer mäniska på denna Jord kan älska sina hundar lika mycket som jag gör????....


Som tur är vet jag ni finns  


& vilken tur att våra pälsklingar inte kan få nog av våra pussar & att vi inte kan få nog av deras pussar  


Gubben jobbar, & jag har bara gosat, kramat & pussats med Märta & Malte på golvsängen sedan han åkte för 2 timmar sedan  


Tokväder, störtregn, blåst & rätt som det är en solstrimma, en sådan är det nu som lyser in här, ska gå en snabbis genom byn med vovvarna, men jag anar att vi inte hinner hem innan regnet vräker ner igen...

  Gjort en jätte stor sats vegetarisk Kålpudding till mej, igår en jätte köttgryta till gubben, skönt att ha lite färdigt i frysen...


                                        Kram mina fina    



Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards