frallorna

Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Lena - 26 mars 2010 13:40

 

                                     Söt!...   

                               ...mindre söt... 

 

Denna fick vi med i embalaget! hua...

Jag lade skummgummit från soffan på bordet, tänkte behålla lite då jag ska klä om en stol, då har den väl druttat i den ur ätna popcorn butten!

 

Jodå! jag har en "lätt" spindelfobi, fast min gubbe skulle nog snarare kalla det hysteri när jag träffar på dom...  

Hur eländigt jag än tycker om dom, så dödar jag dom alldrig, "denna" blev förpassad till varmgaraget...

 

Narkosköterskan ringde upp mej igen, 

På sin lediga dag! tog hon Märtas Journal med sej hem igår!

Det sista jag hörde igår innan det bröts var just de:

-Då tar jag Journalen med mej hem och ringer dej i morrn!

 

-Jag fick lov att fråga om det var hennes lediga dag, å de var de, MEN! detta var så viktigt att jag fick RÄTT information, så hon struntade i om hon var ledig!

 

Vi har rett ut allt om Medeciner, doser, behandling m.m

Hon har varit Narkosköterska för djur i 20 år

 

Nu känner jag mej trygg igen!!!

 

Jag förklarade att mina hundar var lika värdefulla som våra barn, kalla mej dum om du vill sa jag, då skrattade hon & sa, jag är lika! ha ha... hon hade 3 vovvar där hemma....

 

Nu ska vi gå på en liten promenad i det gråa vädret

 

                            Kram mina fina! vi ses!  

 

 

 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards