frallorna

Alla inlägg den 15 september 2021

Av Lena - 15 september 2021 19:38


-Vi vill in till bädden... /Kurre & Nubbe  





Gick runt byn, ett tag sedan nu då Maltes tassar vart lite trasiga & stenar gjort ont, & plötsligt såg jag att det är höst, bladen börjar bli höstfärger, klar luft fast skön värme


Åker till nattjobb strax, lugn dag & fått tid på Ulltuna Univeritetsdjursjukhus för Maltes vaxinkontroll, perfekt   


Älskar musik & verkligen Idol, hur fantastiska förmågor det vaskats fram i år, alltså hatten av verkligen! & i morrn när jag kommer hem kan jag redan se morrondagens avsnitt innan jag somnar hi hi  


Nej nu ska jag åka till ett älskat jobb, ett äldreboende, få pyssla om dom lite  bemöta så som jag själv skulle vilja bli bemött  


                 Kram på er som kikar in   


  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards