frallorna

Alla inlägg den 9 juli 2021

Av Lena - 9 juli 2021 21:39


När Ungen går ut på förmiddagarna ska han alltid sitte eller...



... ligga där i hallonsnåret & checka av läget! grannkatterna å så  



Nässelfeber, mina är stora & frodiga & vackra, en växte fel här hemma & har nu blivit en vacker häng nässla!...



... går tydligen hur enkelt som helst att få dom som hängisar  



Den här är verkligen ett blickfång i sin glada färgprakt 



Men denna oranga skönhet som jag lyckats överleva i många år är min favorit  



Det här hippiskottet har jag fått av min moster, så läcker med sina volangkanter  



Så är snart "Lilla Josefins" trapp kudde klar...


 


... blev nöjd med färgerna, för övrigt virkar jag så olika hårt hela tiden så dom blir ojämna när dom ska ihop, valde att sy ihop dom, nu ska den sys fast på ett vitt kuddöverdrag med en spets under kanten som ska sticka fram


I morrn ska vi ha roligt!   i regnet... ja ja vädrets makt rår man inte över & kul ska det bli ändå  


                            Varm kram   

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards